
AARP opublikowało ankietę dotyczącą kobiet w 2021 r. "Refleksje na temat urody, wieku i mediów". Badanie przeprowadzono na 4851 kobietach w USA w wieku powyżej 18 lat.
Wynika z niej, że kobiety chcą rozwiązań rynkowych, które odpowiadają ich unikalnym doświadczeniom, potrzebom i wartościom. W szczególności chcą większej gamy produktów na okres okołomenopauzalny i menopauzę, a także większej liczby kosmetyków dostosowanych do osób o różnym odcieniu skóry i typie włosów.
Stres związany z pandemią koronawirusa wśród kobiet przywrócił nacisk na zdrowie wewnętrzne, dobre samopoczucie i troskę o siebie, zwłaszcza wśród kobiet latynoskich i czarnoskórych.
Z badania wynika, że 63 proc. Latynosek i czarnoskórych kobiet bardziej koncentruje się na zdrowiu niż na wyglądzie. Może to być spowodowane tym, że 63 proc. Latynosek i 49 proc. czarnoskórych kobiet miało problemy ze snem od czasu pandemii a 29 proc. Latynosek i 19 proc. czarnoskórych kobiet doświadczyło utraty lub przerzedzenia włosów.
To właśnie te grupy demograficzne straciły w największym stopniu miejsca pracy i ucierpiały z powodu kryzysów zdrowotnych w wyniku pandemii.