Naszą ofertę, która obecnie obejmuje ponad 1000 produktów, zbudowaliśmy na bazie starannie przeprowadzonych analiz rynkowych oraz sugestii i opinii naszych odbiorców.
Dzięki dokładnie przemyślanemu działaniu i pełnemu zaangażowaniu w rozwój poszczególnych linii produktów osiągnęliśmy znaczącą przewagę nad konkurencją, stając się liderem rynku w kilku kategoriach. Jedna z nich stała się jednocześnie wizytówką firmy i znakiem rozpoznawalnym naszej oferty – to kategoria kosmetyczek materiałowych. Rozwój wymienionej grupy towarowej jest zasługą i wynikiem ogromnej pracy, determinacji i odpowiedniego przygotowania merytorycznego zespołu projektowego, a także zaplanowanego i konsekwentnego działania pod bacznym okiem właściciela firmy.
Na przestrzeni ostatnich wielu lat projektowanie i wprowadzanie kolejnych serii kosmetyczek stało się wręcz naszym obowiązkiem poprzez poczucie odpowiedzialności w stosunku do posiadanej znaczącej rzeszy odbiorców detalicznych, którzy oczekują kolejnych premier charakteryzujących się niebywałą oryginalnością w zakresie kolorystki zgodnej z najbardziej aktualnymi trendami w kobiecej modzie. Jednocześnie ciągle poszukujemy i dostarczamy nowych rozwiązań w zakresie niepowtarzalnego wzornictwa, wszechstronnej funkcjonalności produktu oraz zastosowania różnych oryginalnych rodzajów materiałów. Wypracowana regularność i różnorodność pojawiających się kolejnych kolekcji kosmetyczek powoduje, że w momencie wprowadzenia na rynek stają się od razu poszukiwanym produktem przez naszych odbiorców, gwarantującym szybką rotację i realizację odpowiednio wysokich marż, które są oczywistym atutem naszej oferty.
Ponadto na aktualną ofertę Top Choice składają się produkty z następujących grup:
• Manicure
• Pedicure
• Włosy
• Make-up
• Spa
• Ozdoby do włosów
Niezmiennie od lat jesteśmy firmą znaną z prowadzenia przejrzystej polityki handlowej, według uczciwych reguł kupieckich oraz lojalności wobec stałych odbiorców. Dla nas są to nadrzędne zasady charakteryzujące nasze działania. Efektem tego jest ścisła, wieloletnia i owocna współpraca z najlepszymi hurtowniami dystrybucyjnymi na terenie całego kraju.
W dyspozycji odbiorców pozostaje również zespół doświadczonych, kompetentnych i otwartych na współpracę handlowców, obsługa logistyczno-transportowa oraz nasze intensywne i skuteczne wsparcie marketingowe.
Więcej informacji o produktach znajdą Państwo na stronie www.topchoice.pl
Serdecznie zapraszamy do współpracy z Top Choice.
Top Choice – Agata Murawska
Centrum Dystrybucji Akcesoriów
Kosmetycznych
MDM Plaza
05-816 Opacz-Kolonia,
ul. Środkowa 7a
tel.: (+ 48) 22 868 20 82
fax: (+ 48) 22 868 20 51
Presję na posiadanie nieskazitelnej cery wzbudzają trendy, panujące w mediach społecznościowych. Problem dotyczy już blisko 77 proc. pełnoletnich Brytyjczyków – wynika z badań. Wzrost niepewności odczuwają szczególnie mocno osoby, zmagające się z problemami skórnymi (np. trądzik, egzema, łuszczyca).
Według najnowszych badań, przeprowadzonych przez aptekę Roseway Labs, odsetek ten wzrasta do 85 proc. w przypadku pokolenia milenialsów i aż 93 proc. w przypadku pokolenia Z, co wskazuje na rosnący wpływ problemów skórnych na zdrowie psychiczne w Wielkiej Brytanii.
Z badań wynika, że ponad połowa (53 proc.) ankietowanych czuje się skrępowana z powodu stanu swojej skóry, przy czym pokolenie millenialsów zgłasza najwyższy poziom niepewności (57 proc.). Dane ujawniają również, że dla wielu respondentów stan skóry jest czymś, co zakłóca ich samopoczucie, a 38 proc. dorosłych w Wielkiej Brytanii często myśli na temat swojej skóry. Dodatkowo 76 proc. respondentów przyznało, że odczuwa większy niepokój o swoją skórę latem – wraz ze wzrostem temperatury ich niepokój wzrasta.
Brytyjska służba zdrowia (NHS) podaje, że co roku prawie połowa dorosłych w Wielkiej Brytanii cierpi na dolegliwości i choroby związane ze skóra. Szacuje się, że obecnie dotkniętych takimi problemami jest 35 mln osób.
– Miliony ludzi w Wielkiej Brytanii zmagają się każdego dnia z widocznymi problemami skórnymi, które wpływają na ich pewność siebie i jakość życia. Zauważają to i odczuwają jeszcze dotkliwiej młodzi ludzie, którzy są kształtowani przez nierealistyczne wzorce idealnej skóry w mediach społecznościowych. Nasze badania pokazują, że ten niepokój osiąga szczyt latem, gdy zaostrzenia spowodowane ekspozycją na promieniowanie UV, zanieczyszczenie i alergeny łączą się z odsłanianiem większej ilości skóry. Co jest niepokojące, prawie cztery na pięć osób nie znalazło skutecznej terapii – komentuje Elizabeth Philp, dyrektor generalna Roseway Labs.
Badania wskazują również, że aż 79 proc. osób uważa przepisane przez lekarza rodzinnego lub dostępne bez recepty leki za nieskuteczne. Wiele osób sięga po gotowe produkty, przeznaczając na nie średnio w skali roku 177,48 funtów. Mimo tego nadal borykają się z uporczywymi problemami skórnymi, skutkami ubocznymi stosowanych rozwiązań, nie mając świadomości istnienia spersonalizowanych alternatyw.
Czytaj też: Wielka Brytania: branża kosmetyczna przeżywa boom, konsumenci nie żałują pieniędzy na urodę
Roseway Labs odnotowało w stosunku do ubiegłego roku aż 31-procentowy wzrost zapytań o zabiegi dermatologiczne, co w opinii apteki wskazuje na rosnące zapotrzebowanie ze strony osób, poszukujących większej pewności siebie w kwestii własnej skóry.
Syntetyczne nuty deserowe, takie jak wanilia, czekolada, karmel czy miód, od lat obecne są w perfumach, jednak to właśnie ostatni rok przyniósł im prawdziwy rozkwit popularności. Kategoria zapachów znana jako „gourmand” odnotowała ogromny wzrost zainteresowania na platformach takich jak #PerfumeTok i #FragranceTok. Według danych Spate, liczba wyszukiwań zapachów gourmand w internecie rośnie w tempie aż 77,5 proc. rok do roku.
Coraz więcej perfumiarzy włącza się w trend inspirowany jedzeniem, eksperymentując z coraz bardziej apetycznymi nutami. Rynek zapachów gourmand znajduje się na dynamicznej ścieżce wzrostu – według prognozy Future Market Insights jego wartość wzrośnie z 32,5 miliarda dolarów w 2025 roku do 55 miliardów dolarów w 2035 roku. To oznacza niemal podwojenie wartości w ciągu zaledwie dekady.
W ostatnim roku zapachy gourmand były niemal wszędzie. Wśród najpopularniejszych znalazły się Vanilla 28 marki Kayali, Vanilla Sex od Toma Forda oraz Black Opium Yves Saint Laurent, które stały się wiralowymi hitami. Marka Glossier poszerzyła linię perfum You o śliwkowy zapach z nutami kremu maślanego i migdałów, a piosenkarka Sabrina Carpenter wypuściła całą kolekcję perfum inspirowanych deserami.
Celem noszenia perfum gourmand nie jest jedynie zostawienie po sobie przyjemnego wrażenia, ale wywołanie intensywnej reakcji – zapach powinien być na tyle kuszący, by ktoś chciał „Cię zjeść”. Popularność tej kategorii zapachów jako segmentu rynku perfum zaczęła się stosunkowo niedawno, a jej początki przypisuje się premierze przełomowego zapachu Angel od Muglera z 1992 roku. Kompozycja ta, łącząca wanilię, czerwone owoce i olejek paczulowy, zapoczątkowała modę na słodkie perfumy lat 90. i początku XXI wieku.
Po pandemii związek między jedzeniem a branżą beauty stał się jeszcze bardziej widoczny i dochodowy. W ostatnich latach popularność zdobyły viralowe trendy makijażowe takie jak „latte girl”, „strawberry girl” czy „glazed doughnut skin”. W reklamach kosmetyków niemal nie sposób znaleźć kreacji, w której nie pojawiałyby się motywy kawiarni lub koktajli. Zainteresowanie perfumami gourmand odzwierciedla potrzebę konsumentów do szukania komfortu i nostalgii, zwłaszcza poprzez zakupy online.
„Słodycze są świetnym narzędziem marketingowym, ponieważ odwołują się do znanych zapachów i smaków, które ludzie od razu rozpoznają” – mówi Shelly Socol, współzałożycielka i CEO agencji marketingowej 1r. Jak dodaje, nuty związane z jedzeniem, takie jak wanilia czy kokos, pomagają w budowaniu pomostu między produktem a konsumentem, zwłaszcza gdy niemożliwe jest osobiste przetestowanie zapachu.