
Grupa Jeronimo Martins podzieliła się imponującymi wynikami finansowymi sieci drogerii Hebe.
W samym IV kwartale 2019 roku przychody Hebe wyniosły 79 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 24,6 proc. Jednocześnie sprzedaż LfL wzrosła w 2019 r. o 7,4 proc., a w IV kwartale ubiegłego roku o 6 proc.
Grupa otworzyła netto w minionym roku 43 placówki sieci Hebe.
Na koniec roku sieć liczyła 273 sklepy: 28 aptek stacjonarnych i 245 drogerii (w tym 21 z aptekami).
"Korzystając z potencjału wzrostu na rynku, Hebe utrzymał niezmienną wydajność przez cały rok, co wraz ze wzmocnionym podejściem do omnichannel umocniło jej pozycję konkurencyjną" - czytamy w komunikacie grupy.
Udział sprzedaży sieci Hebe w kontekście całej grupy wyniosła 1,4 proc.
Rozwój sieci Hebe w Polsce