
Wyniki badania The Benchmarking Company z lutego 2021 r. obejmującego ponad 4700 amerykańskich konsumentek produktów kosmetycznych wskazują, że kobiety oczekują, że marki wprowadzą innowacje i rozwiążą problemy ich skóry.
Innowacje w zakresie składników mogą pomóc im spełnić potrzeby ich cery, jednocześnie stwarzając markom kosmetycznym okazję do wykorzystania zapału konsumentek do wypróbowania nowości.
Przez cały okres pandemii dbanie o skórę była dla Amerykanek ważną potrzebą. 38 proc. z nich uważa się za użytkowniczki produktów do pielęgnacji skóry na poziomie „pośrednim”, którzy używają do codziennego stosowania od trzech do pięciu produktów do pielęgnacji skóry.
27 proc. twierdzi, że są konsumentkami piękna na poziomie „podstawowym” i zazwyczaj stosują do trzech produktów dziennie, takich jak środek do mycia twarzy, krem nawilżający i krem pod oczy.
Ostatnia grupa, 34 proc. nazywa siebie „zaawansowanymi” użytkowniczkami urody, które stosują więcej niż pięć produktów dziennie. Mogą one obejmować produkt do oczyszczania twarzy, tonik, krem nawilżający, krem pod oczy, zabieg pielęgnacyjny, serum, esencje, mgiełkę, peeling i maskę.