
Raport sprzedaży detalicznej w sektorze beauty przygotowany przez RetailX pokazuje, że świat piękna jest niezwykle konkurencyjny, a stosunkowo nowi uczestnicy rynku światowego, tacy jak koreańska grupa AmorePacific, mogą wstrząsnąć branżą.
Nowi uczestnicy przemysłu kosmetycznego wciąż zmieniają krajobraz w tym sektorze, ale firmy z tradycjami, takie jak Estée Lauder niezmiennie cieszą się dużym uznaniem konsumentów i wielu głównych graczy na rynku kosmetycznym ma historię sięgającą ponad 100 lat.
Raport analityka sektorowego dotyczący rynku kosmetyków przedstawia stan tego dynamicznego sektora sprzedaży detalicznej w 2019 roku. Z komercyjnego punktu widzenia szczegółowo analizuje w jaki sposób ostatnie problemy napotykane przez sieci handlowe wpływają na branżę. Opisuje też w jaki sposób promowanie gwiazd, co stanowi kluczową taktykę marketingową w branży kosmetycznej, zmienia się w czasach wpływu mediów społecznościowych i influencerów.
Raport pokazuje także rozwój nowych marek sektora Beauty & Cosmetics i zastanawia się, w jaki sposób techniki sprzedaży zapożyczone z Fast Fashion mogą wpłynąć na świat piękna. Analizuje w jaki sposób w znanych markach działają obecnie wewnętrzne fundusze VC i jaki wpływ na branżę ma rozwój nowych technologii, takich jak aplikacje rzeczywistości rozszerzonej (AR).