5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
9 stycznia 2023, 11:43
wiadomoscikosmetyczne.pl
Action świętuje w tym roku 30 lecie działalności na świecie. 2022 r. był piątym rokiem działalności firmy w Polsce (fot. materiały prasowe )
Holenderska sieć Action, oferująca m.in. szeroki wybór kosmetyków, w 2022 roku otworzyła w Polsce 81 sklepów, osiągając łącznie 256 lokalizacji. Od lipca, dyskonty z logo Action można znaleźć już w każdym z 16 województw. W 2023 roku marka nie zamierza zwalniać tempa i planuje otworzyć co najmniej tyle samo sklepów co w ubiegłym roku.
Action otworzyło swój pierwszy polski sklep w 2017 roku w Lesznie. W 2022 roku po pięciu latach obecności na polskim rynku, marka miała już 256 lokalizacji w całej Polsce. W 2022 roku otworzyła rekordową liczbę 81 sklepów, a w Bieruniu zostało otwarte drugie centrum logistyczne. Od lipca sklepy Action można znaleźć już w każdym z 16 województw.
Miniony rok był również rekordowy dla marki pod względem zatrudnienia. Pracę w Action znalazły 1723 osoby. W tej chwili firma zatrudnia już 3280 osób w całej Polsce.
W 2023 roku marka nie zamierza zwalniać tempa i planuje otworzyć co najmniej tyle samo sklepów co w 2022 roku i zatrudnić minimum 1 tys. nowych pracowników.
Sieć dyskontów niespożywczych Action rozpoczęła swoją działalność 30 lat temu w Holandii, otwierając swój pierwszy sklep w miejscowości Enkhuizen. Obecnie Action zatrudnia ponad 65 tys. osób w 10 krajach. Jest to najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, oferujący stale zmieniający się asortyment około 6 tys. produktów, ponad 12 milionom klientów tygodniowo, w ponad 2133 sklepach stacjonarnych i kolejnym 8 milionom konsumentów kupujących online.
Zobacz też: Action zaskakuje szeroką ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]
Action oferuje swoim klientom asortyment pogrupowany na 14 różnych kategorii, jednak z ograniczoną liczbą produktów w każdej z nich, skupiając się na tych najczęściej kupowanych. Dzięki temu zmniejsza ilość produktów „odpadowych”, co skutkuje wysokim wskaźnikiem sprzedaży.
Unikalna formuła marki jest doceniana przez konsumentów. W grudniu firma doradcza OC&C Consulting opublikowała coroczne badanie Retail Proposition Index, prezentujące postrzeganie sieci handlowych przez klientów w różnych krajach. W badaniu przeprowadzonym wśród 40 tys. konsumentów z Polski, Action zostało wybrane jako najchętniej wybierany sklep, zajmując pierwsze miejsce w rankingu dyskontów niespożywczych.
Rossmann jest jednym z najemców w parku handlowym Era Park w Iławie, który został
Sieć dyskontów Action jest zadowolona ze swoich wyników za 2022 r. Sprzedaż netto
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023