REKLAMATestowane przez WK

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Sieci handlowe

 

9 stycznia 2023, 11:43



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Action świętuje w tym roku 30 lecie działalności na świecie. 2022 r. był piątym rokiem działalności firmy w Polsce

Action świętuje w tym roku 30 lecie działalności na świecie. 2022 r. był piątym rokiem działalności firmy w Polsce (fot. materiały prasowe )

Holenderska sieć Action, oferująca m.in. szeroki wybór kosmetyków, w 2022 roku otworzyła w Polsce 81 sklepów, osiągając łącznie 256 lokalizacji. Od lipca, dyskonty z logo Action można znaleźć już w każdym z 16 województw. W 2023 roku marka nie zamierza zwalniać tempa i planuje otworzyć co najmniej tyle samo sklepów co w ubiegłym roku.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Action otworzyło swój pierwszy polski sklep w 2017 roku w Lesznie. W 2022 roku po pięciu latach obecności na polskim rynku, marka miała już 256 lokalizacji w całej Polsce. W 2022 roku otworzyła rekordową liczbę 81 sklepów, a w Bieruniu zostało otwarte drugie centrum logistyczne. Od lipca sklepy Action można znaleźć już w każdym z 16 województw.

Miniony rok był również rekordowy dla marki pod względem zatrudnienia. Pracę w Action znalazły 1723 osoby. W tej chwili firma zatrudnia już 3280 osób w całej Polsce.

W 2023 roku marka nie zamierza zwalniać tempa i planuje otworzyć co najmniej tyle samo sklepów co w 2022 roku i zatrudnić minimum 1 tys. nowych pracowników.

Sieć dyskontów niespożywczych Action rozpoczęła swoją działalność 30 lat temu w Holandii, otwierając swój pierwszy sklep w miejscowości Enkhuizen. Obecnie Action zatrudnia ponad 65 tys. osób w 10 krajach. Jest to najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, oferujący stale zmieniający się asortyment około 6 tys. produktów, ponad 12 milionom klientów tygodniowo, w ponad 2133 sklepach stacjonarnych i kolejnym 8 milionom konsumentów kupujących online.

Zobacz też: Action zaskakuje szeroką ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]

Action oferuje swoim klientom asortyment pogrupowany na 14 różnych kategorii, jednak z ograniczoną liczbą produktów w każdej z nich, skupiając się na tych najczęściej kupowanych. Dzięki temu zmniejsza ilość produktów „odpadowych”, co skutkuje wysokim wskaźnikiem sprzedaży.

Unikalna formuła marki jest doceniana przez konsumentów. W grudniu firma doradcza OC&C Consulting opublikowała coroczne badanie Retail Proposition Index, prezentujące postrzeganie sieci handlowych przez klientów w różnych krajach. W badaniu przeprowadzonym wśród 40 tys. konsumentów z Polski, Action zostało wybrane jako najchętniej wybierany sklep, zajmując pierwsze miejsce w rankingu dyskontów niespożywczych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony