PRODUCENCI I MARKI

Biznes

PERSONALIA

 

28 listopada 2022, 08:21



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczął karierę w L'Oréalu w 2000 roku

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczął karierę w L'Oréalu w 2000 roku (fot. materiały prasowe)

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie zmienia stanowisko i po 20 latach podsumowuje swoją pracę dla L'Oréal.

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie, poinformował w mediach społecznościowych, że po 20 latach pracy w dziale produktów konsumenckich idzie dalej.  

– Po dwóch dekadach w L'Oréal Consumer Products Division (CPD) przechodzę do kolejnego ekscytującego rozdziału. To CPD ukształtowało mnie jako lidera biznesu i zespołu i jestem za to nieskończenie wdzięczny – napisał Adam Nitecki na swoim profilu biznesowym na Linkedin.

– Po drodze miałem zaszczyt pracować z fantastycznymi ludźmi między Warszawą, Paryżem i  Kijowem. Wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy byli wokół mnie przez ostatnie 20 lat, a szczególnie przez ostatnie 4 lata w naszym Hubie Polska, Litwa, Łotwa i Estonia oraz w europejskim teamie – dodał Adam Nitecki.

Szef CPD nie podał jednak szczegółów dotyczących zawodowej zmiany.

Czytaj także: Adam Nitecki, L'Oréal Polska: Rośniemy szybciej niż rynek i reinwestujemy zyski w działania ekologiczne i społeczne

Adam Nitecki był dyrektorem generalnym największego zespołu HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od marca 2019 r. Karierę w L'Oréal rozpoczął w 2000 r. W ciągu kilku lat objął stery marketingu marek Garnier i Maybelline New York w Polsce. Od 2012 r. zdobywał doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy jako dyrektor marketingu marki Garnier w regionie Europy Zachodniej. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora generalnego Consumer Products Division na Ukrainie i w Krajach Kaukazu, gdzie znacząco zmodernizował struktury oraz zbudował silny zespół z kompetencjami digitalowymi i e-commerce. W Polsce i w Krajach Bałtyckich rozwijał wraz ze swoim zespołem biznes oparty na partnerskiej współpracy z klientami handlowymi oraz budując silne i zaangażowane społecznie marki w lokalnym kontekście.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony