StoryEditor

Aplikacja La Roche Posay pomaga walczyć z trądzikiem

Trądzik jest jedną z najczęstszych chorób skóry. We Francji prawie 3,3 miliona ludzi ma z tym problem. Aby pomóc im przeanalizować stan ich skóry i zachęcić do leczenia, marka La Roche Posay opracowała bezpłatną mobilną aplikację.

Jest to aplikacja dostępna dla wszystkich na stronie internetowej marki. Należy zrobić sobie zdjęcie za pomocą kamery z trzech stron (twarz, prawa i lewa strona). Następnie sztuczna inteligencja  Effaclar Spotscan analizuje zdjęcia i podaje wynik od 0 do 4+, co pozwala ocenić stan skóry i nasilenie trądziku.

- Użytkownicy, którym przyznano ocenę 2 lub więcej, powinni skonsultować się z dermatologiem. Algorytm sugeruje, zgodnie z profilem każdej osoby, wskazówki dotyczące dbania o skórę, a następnie pozwala im wizualizować postępy – wyjaśniają przedstawiciele marki.

To skanowanie skóry zostało opracowane we współpracy z dermatologami, którzy zostali poproszeni o przeanalizowanie ponad 6000 zdjęć mężczyzn i kobiet reprezentujących różne rodzaje skóry i stopnie jej niedoskonałości. Celem aplikacji jest możliwość zaoferowania prawdziwego i użytecznego narzędzia osobom cierpiącym na problemy skórne.

Sophie Seite, dyrektor naukowy La Roche-Posay, zdradza, że ​​stworzenie Effaclar Spotscan jest wynikiem tytanicznej pracy. W ciągu dwóch lat pracowano nad sześcioma wersjami algorytmu zbudowanymi z ponad 6000 zdjęć uzyskanych dzięki pomocy czterech dermatologów i trzech organizacji badań klinicznych.

Ponadto Effaclar Spotscan posiada symulator, który pozwala zobaczyć stan skóry, jeśli prawidłowo postępuje się z nią, według porad i zabiegów dostarczonych przez aplikację – wszystko po to, aby zmotywować mniej wytrwałych.

Liczby mówią same za siebie

Trądzik to choroba skóry, wywołana przez bakterie Propionibacterium Acnes, dotyka 3,3 miliona Francuzów w wieku powyżej 15 lat. Trądzik to nie tylko „dolegliwość nastolatków”, ponieważ ma go znaczna liczba dorosłych.

Już w 2017 roku Francuskie Towarzystwo Dermatologiczne powiadomiło o wpływie chorób skóry (w tym trądziku) na psychikę, społeczeństwo, gospodarkę, a także o ich wpływie na życie zawodowe i rekreacyjne osób nim dotkniętych.

80 proc. nastolatków i 40 proc. dorosłych uważa, że ​​są dotknięci skutkami psychicznymi, jakie może niesie ze sobą trądzik, 71 proc. traci pewność siebie lub staje się bardziej nieśmiała, 43 proc. ma trudności z kontaktami z płcią przeciwną,  24 proc. ma trudności z zaprzyjaźnieniem się, 21 proc. ma trudności w szkole, 80 proc. cierpi na kilka rocznych nawrotów choroby, 46 proc. zgłasza nawrót trądziku.

W obliczu takich danych ważne jest znalezienie szybkich i realnych rozwiązań, które złagodzą codzienne życie tak licznej populacji. Najnowsze badania wskazują, że we Francji tylko dwóch na trzech pacjentów z trądzikiem wybiera się na konsultację, a przepisane leczenie jest przestrzegane przez mniej niż jednego na dwóch pacjentów.

Dzięki tej aplikacji można im pomóc i zachęcić do właściwego monitorowania skóry - chociaż nie zastępuje ona specjalistycznej wiedzy dermatologa, do którego należy się udać, gdy jest to konieczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Współpraca z RGIS: prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacja
Współpraca z RGIS: prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacjaMateriał Partnera

Prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacja – klucz do efektywnego zarządzania

Dobrze zorganizowana inwentaryzacja to fundament skutecznego zarządzania zasobami każdej firmy. Proces ten wymaga dokładności, odpowiednich technologii i doświadczonego zespołu. Firma RGIS, jako globalny lider, oferuje kompleksowe usługi inwentaryzacyjne, nowoczesne rozwiązania technologiczne i wsparcie w optymalizacji zarządzania majątkiem przedsiębiorstw.

RGIS – doświadczenie, któremu można zaufać

RGIS (Retail Grocery Inventory Services) działa od ponad 65 lat, obsługując blisko 3000 klientów w 43 krajach. W Polsce firma obecna jest od 2006 roku, z siecią zespołów audytorskich umożliwiających prowadzenie inwentaryzacji w wielu lokalizacjach jednocześnie. Firma oferuje m.in. spisy środków trwałych, inwentaryzacje magazynów, montaż etykiet elektronicznych, kontrolę łańcucha dostaw i inwentaryzacje ciągłe. Jej usługi są skierowane głównie do branż retail, logistyki, produkcji i magazynowania.

Sprawdzone i skuteczne praktyki inwentaryzacyjne RGIS

Podstawą skutecznej inwentaryzacji jest precyzyjny plan działania – z jasno określonym harmonogramem, zakresem obowiązków i dobraną metodą pracy. Jak podkreśla Grzegorz Babik, Operational Manager Eastern Europe: „Naszym celem jest dostarczanie usług najwyższej jakości. Dzięki niezależnym zespołom, profesjonalnemu przygotowaniu i nowoczesnym technologiom osiągamy dokładność powyżej 98,5%.”

Profesjonalny zespół audytorski

Każdy pracownik RGIS przechodzi szkolenie obejmujące procedury, obsługę sprzętu i standardy pracy. Rekrutacja jest wieloetapowa i obejmuje testy praktyczne, które oceniają precyzję, koncentrację i umiejętność pracy zespołowej. Dzięki temu zespoły RGIS działają sprawnie, a klienci mają pewność, że ich zasoby są ewidencjonowane dokładnie i bez zakłóceń.

Nowoczesna technologia w służbie jakości

RGIS wykorzystuje zaawansowane technologie, m.in. skanery RM-3, systemy ERP oraz autorskie programy Vision i UCount. Umożliwiają one raportowanie i analizę danych w czasie rzeczywistym, co skraca czas realizacji i minimalizuje ryzyko błędów. Stały rozwój technologiczny pozwala firmie utrzymywać pozycję lidera w branży inwentaryzacyjnej.

Dodatkowe usługi w ofercie RGIS

RGIS świadczy usługi nie tylko w zakresie outsourcingu inwentaryzacji, ale i audyty łańcucha dostaw, zarządzanie aktywami oraz usługi merchandisingowe. Firma współpracuje z klientami z wielu sektorów – od handlu detalicznego, przez przemysł, motoryzację i lotnictwo, aż po służbę zdrowia. Tak szeroki zakres działalności pozwala na dostarczanie kompleksowych rozwiązań dostosowanych do różnorodnych potrzeb biznesowych.

Grzegorz Babik - Operational Manager Eastern Europe, od ponad 19 lat związany z branżą usług inwentaryzacyjnych, odpowiedzialny za rozwój RGIS na rynku Europy Wschodniej i Centralnej;

Magdalena Tarapata - Commercial Director RGIS Polska, od ponad 19 lat związana z branżą usług inwentaryzacyjnych, od 8 lat buduje i utrzymuje długotrwałe relacje biznesowe z klientami, precyzyjnie planując i wdrażając plany sprzedaży oraz nowe projekty w RGIS;

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Sprawdź www.rgis.pl/  lub skontaktuj się +48 662 024 923/ [email protected]

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Unilever: nasz nowy magazyn w Poznaniu wytrzyma sztorm
Unilever mat.pras.

Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej fabryce w Poznaniu. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.

Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu – jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln złotych obejmuje budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania o pojemności 9,6 tys. palet oraz nowej hali wysyłek, która stanie się punktem załadunkowo-rozładunkowym.

Magazyn jak wieżowiec

Prace przygotowawcze są już zakończone, główna faza budowy rusza z początkiem grudnia, a zakończenie robót budowlanych przewidziane jest na koniec 2026 roku – z pełnym uruchomieniem i integracją systemów w połowie 2027 roku. W ramach projektu przebudowie ulegnie ponad 25 proc terenu fabryki, co umożliwi stworzenie nowego układu logistycznego i infrastrukturalnego dopasowanego do przyszłych potrzeb operacyjnych.

Magazyn wysokiego składowania o wysokości 36 metrów – tyle, co dziesięciopiętrowy wieżowiec – zostanie wyposażony w zaawansowane systemy automatycznego przechowywania i pobierania towarów. W magazynie zostaną zainstalowane trzy samojezdne w pełni autonomiczne windy o wysokości 34 metrów, obsługujące regały magazynowe. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak, aby wytrzymać prędkość wiatru ponad 140 km/h, więcej niż 12-stopniowy huragan w skali Beauforta.

Ta inwestycja to dla naszej fabryki znaczące i angażujące przedsięwzięcie, które stanowi ważny krok w dalszym rozwoju zakładu. Tworzymy inteligentny, zintegrowany ekosystem logistyczny dla całej fabryki. Dzięki połączeniu automatyzacji i harmonizacji procesów podniesiemy naszą efektywność i elastyczność operacyjną. To krok, który zwiększy stabilność naszego łańcucha dostaw i pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych – komentuje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, Unilever.

Nowa hala wysyłek – centrum transportowe fabryki

Nowa hala wysyłek, wyposażona w dziewięć wielofunkcyjnych doków, zwiększy efektywność obsługi transportów oraz umożliwi sprawną organizację i koordynację ruchu ciężarówek w jednym miejscu. Inwestycja przyczyni się do optymalizacji procesów logistycznych i stworzy możliwości dalszej automatyzacji operacji.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Foods i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 60,8 mld euro. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. grudzień 2025 19:33