StoryEditor

Auchan rozwija e-commerce i nowe usługi

Auchan pomaga klientom, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu - sieć rozbudowała kanał e-commerce. Poza zakupami w AuchanDirect.pl na terenie Warszawy i okolic, konsumenci mają możliwość zamówienia gotowych zestawów do rezerwacji przez Internet i odbioru na parkingu lub w sklepie (formuła click&collect).

Ponadto dzięki nowym partnerstwom i współpracy z platformami internetowymi  Allegro i Glovo zakupy z Auchan można zamówić do dowolnego miejsca w Polsce. 

Auchan wprowadził w życie wytyczne i rozporządzenia rządowe - od 16 października br. wprowadzono nowe godziny funkcjonowania sklepów sieci, a także godziny dla seniora. Od tego dnia sklepy Auchan na terenie całej Polski czynne są od poniedziałku do soboty od 6.30, co daje więcej czasu na zakupy dla naszych klientów. W trosce o seniorów, ale także z korzyścią dla nich od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-12.00 przyjmowane i obsługiwane są tylko osoby 60+.

Sieć wprowadziła też kompleksowe rozwiązania, nowe usługi i formy sprzedaży. Są to: 
●    uruchomiona na początku kwietnia br. usługa “Rezerwacja zestawów” – w której klienci hipermarketów Auchan mogą rezerwować on-line specjalnie przygotowane zestawy produktów, a następnie odebrać je z wyznaczonego na parkingu Punktu Odbioru, lub w sklepie w dedykowanym punkcie Auchan
●    możliwości skomponowania własnego zestawu produktów, z ponad 330 pozycji dostępnych w ofercie sieci 
●    wprowadzona w lipcu br. usługa click&collect dostępna w  sześciu z  hipermarketów sieci, w ramach której klienci mogą złożyć zamówienie wybierając z niezwykle bogatej listy ponad 6000 produktów a następnie odebrać swoje zakupy we wskazanym sklepie

Auchan rozwija także nowe usługi i partnerstwa z platformami internetowymi Allegro i Glovo. 

Dzięki współpracy z Glovo klienci Auchan Retail mogą składać zamówienia online, z gwarancją dostawy przez kurierów Glovo w ciągu godziny, w strefie 8 kilometrów od sklepów Auchan objętych usługą - usługa dostępna w 20 sklepach sieci.

Sieć oferuje największy wybór środków ochrony osobistej na polskim rynku. Na półkach sklepowych Auchan dostępnych jest blisko 75 artykułów, w tym płyny, żele i mydła antybakteryjne, środki antybakteryjne do powierzchni i do prania. Klienci znajdą również bogaty wybór maseczek w przystępnych cenach, w tym jedno i wielorazowego użytku,  a także maseczki dla dzieci. Dostępne są również przyłbice. Cały asortyment wyłożony jest w jednym miejscu, w dedykowanej alejce w każdym sklepie. 

- Bezpieczeństwo klientów i współpracowników jest dla Auchan najwyższym priorytetem, dlatego od początku epidemii koronawirusa wprowadzamy rozwiązania, pozwalające na dokonanie bezpiecznych zakupów a także gwarantujące ciągłość sprzedaży oraz zachowanie niskich cen w trosce o siłę nabywczą klientów. Nieustannie obserwujemy sytuację epidemiczną. Wdrożone już na samym początku epidemii procedury oraz wsparcie ze strony sztabu kryzysowego pozwalają szybko reagować. Cały czas pracujemy nad rozwojem nowych usług i ścieżek zakupowych – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych 
i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eurofragance zainwestowało 10 mln euro w rozbudowę i robotyzację swojego zakładu – to potroi moce produkcyjne!
Rozbudowa zakładu produkcyjnego Eurofragrance o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoriaShutterstock

Eurofragrance, hiszpański producent perfum i kompozycji zapachowych do kosmetyków, zakończył rozbudowę swojej bazy produkcyjnej w Rubí w rejonie Barcelony. W proces ten zainwestowano 10 mln euro. Nowe roboty dozujące mają wg zapowiedzi firmy potroić moce produkcyjne unowocześnionej fabryki.

Zakład produkcyjny w Rubí będzie teraz w stanie obsłużyć połowę z rocznej, globalnej produkcji firmy. A to pozwoli grupie na sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rynkach EAT (Europa, Afryka i Turcja) i Bliskiego Wschodu.

Eurofragrance podkreślił przy tym, że rozbudowa zakładu produkcyjnego umożliwi lepszą obsługę kategorii, które wymagają większych wolumenów produkcji, niż luksusowe perfumy (np. kosmetyki do pielęgnacji domu i kosmetyki osobiste).

Odnowienie naszego flagowego zakładu wraz z przeprojektowaną przestrzenią roboczą i nową robotyką pozwalają nam potroić nasze zdolności produkcyjne. Rozszerzenie naszego zakładu produkcyjnego o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoria, aby zapewnić większą ergonomię i zwiększyć zadowolenie pracowników. Dzięki innowacyjnemu podejściu i naszemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój poprawiliśmy wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a jednocześnie stworzyliśmy bardziej nowoczesne, wydajne i przyjemne środowisko pracy — podkreśla Clara Mena, dyrektor ds. operacyjnych w Eurofragrance.

Wraz z rozbudową zakładu, Eurofragrance zainwestowało w najnowocześniejsze technologie. Dzięki temu zautomatyzowane będzie teraz aż 80 proc. operacji. – Pozwala nam to poprawić niezawodność naszych procesów oraz zwiększyć jakość naszych zapachów — wskazuje Santiago Giménez, Global Plant Engineering Manager.

Wprowadzono w zakładzie również systemy optymalizacji zasobów, takie jak wykorzystanie paneli słonecznych, generujących ponad jedną trzecią zapotrzebowania fabryki na energię. Firma postawiła ponadto na strategiczne rozwiązania własne, pozwalające zapewnić  ciągłość procesu produkcyjnego w przypadku nieoczekiwanych sytuacji.

Inauguracja rozbudowanej fabryki w Rubí zbiega się z 35. rocznicą istnienia Eurofragrance. Firma ta, założona w Barcelonie w czerwcu 1990 roku, osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 180 mln euro, co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eurofragance obecnie zatrudnia globalnie ponad 550 specjalistów.

Zobacz więcej na ten temat: Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Procter & Gamble tworzy w Warszawie biuro, nastawione na inkluzywność
Procter & Gamble mat.pras.

Zdaniem koncernu P&G filozofia stworzenia przestrzeni biurowej dla swoich pracowników jest prosta – polega na tym, by wszystkie osoby zatrudnione w firmie miały równe szanse rozwoju i odnoszenia sukcesów. Tak właśnie jest w przypadku biura P&G Warsaw Hub, zlokalizowanego na warszawskim Targówku.

Dzięki temu podejściu pracownicy mogą przyczynić się do rozwoju firmy, tworząc kreatywne i inkluzywne innowacje w produktach, usługach i komunikacji prowadzonej przez P&G – podkreśla koncern.

Nie byłoby to możliwe bez wspólnej przestrzeni biurowej, która uwzględnia potrzeby wszystkich pracowników w równym stopniu. Takie miejsce pracy wspiera rozwój talentów, buduje zaufanie i staje się platformą dla innowacji. Bo kiedy każdy może działać na swój sposób – powstają pomysły, które służą wszystkim. 

Przestrzeń dopasowana do każdego stylu pracy

Dobrze zaprojektowane biuro to takie, które umożliwia pracę w skupieniu, ciszy lub podczas kreatywnych burz mózgów. Takie właśnie jest warszawskie biuro P&G Warsaw Hub, mające powierzchnię ponad 8 tys. mkw. Przestrzeń łączy nowoczesne rozwiązania architektoniczne ze zrozumieniem zmieniających się modeli pracy.

P&G Warsaw Hub zapewnia pracownikom różnorodne strefy: od indywidualnych stanowisk z biurkami, przez ciche kabiny do pracy w skupieniu (ważne m.in. dla osób neuroatypowych, dla których trudnością może być praca w gwarze typowym dla przestrzeni open space), po sale spotkań, przestrzenie kreatywne i duże stoły wspólne, które sprzyjają integracji i współpracy zespołowej.

Wspieranie kultury przynależności

Biuro zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej dostępności dla wszystkich pracowników – zarówno fizycznej, jak i sensorycznej. Znajdują się tu rampy i szerokie przejścia ułatwiające poruszanie się osobom z ograniczoną mobilnością, oznaczenia w alfabecie Braille’a na salach konferencyjnych oraz informacje dotykowe na podłogach, które pomagają w orientacji osobom niedowidzącym

W recepcji zainstalowano pętlę indukcyjną, wspierającą komunikację z osobami słabosłyszącymi.

Szereg udogodnień

Inkluzywna przestrzeń to nie tylko udogodnienia komunikacyjne, ale też troska o dobre samopoczucie pracowników. W warszawskim biurze P&G dostępna jest siłownia z zespołem trenerów personalnych, gabinet masażu, zewnętrzna strefa relaksu z zielenią, stołem do ping-ponga i bilardem, a także kawiarnia Café 1837. Wszystko po to, by wspierać dobrostan pracowników i wzmacniać ich codzienne zaangażowanie.

Inkluzywna przestrzeń biurowa to nie pojedynczy projekt, lecz element globalnej strategii P&G – nie tylko w Warszawie, ale we wszystkich biurach na świecie firma konsekwentnie wdraża podejście oparte na projektowaniu uniwersalnym, które wspiera dostępność i sprzyja inkluzywności.

Człowiek w centrum uwagi – od pracownika do konsumenta

P&G dba o inkluzywność nie tylko wobec swoich pracowników, ale także konsumentów. Każde nowe rozwiązanie produktowe zaczyna się od pytania, w jaki sposób użytkownicy będą z niego korzystać i jakie bariery mogą napotkać. Dlatego marki należące do P&G rozwijają funkcjonalne, intuicyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby różnych grup – niezależnie od ich stylu życia – podkreśla firma.

Marka testuje m.in. zastosowanie dostępnych kodów QR, które służą jako przewodnik po produkcie, co może być dużym wsparciem dla konsumentów z różnego rodzaju trudnościami i barierami.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 00:07