REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)
Nowe logo marki Avon

Nowe logo marki Avon (źródło: twitter.com/AvonInsider)

Nowe logo koncernu Avon jest inspirowane historią firmy i jej tradycją, ale równocześnie ma pokazywać pewność siebie i gotowość do podążania ku nowoczesności – napisała firma na Twitterze. 

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Logo Avonu było zmienne już kilkukrotnie podczas długiej historii koncernu. Ostatnie funkcjonowało na rynku od lat 80-tych XX wieku. Obecne jest powrotem do stylistyki, z której firma korzystała wcześniej – między 1970, a 1980 rokiem.

Wiele osób zauważyło, że szeryfowy font z dużym kontrastem między grubościami linii oraz charakterystycznym złożeniem wielkich liter z małym „n” upodabnia logo firmy kosmetycznej do logo marki Canon. To podobieństwo nie umknęło oczywiście uwadze klientów, którzy dzielą się  swoimi spostrzeżeniami i inspirowanymi nimi grafikami w madiach społecznościowych.

Avon został założony w 1886 w Nowym Jorku. Dziś działa w ponad 130 krajach na całym świecie. Opiera się na sprzedaży bezpośredniej, ale ma też kilka sklepów stacjonarnych. Jeden z nich jest w Polsce, w warszawskich Złotych Tarasach.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony