HANDEL I DYSTRYBUCJA

Sieci drogeryjne

 

8 września 2022, 09:49



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Boots oferuje nie  nie tylko kosmetyki luksusowe, ale też marki własne i liczne promocje

Boots oferuje nie nie tylko kosmetyki luksusowe, ale też marki własne i liczne promocje (fot. shutterstock)

Sieć Boots wprowadziła na swoje półki nową, budżetową markę, która obejmuje kosmetyki takie jak szampon, żel pod prysznic i pastę do zębów za mniej niż 1 funta. To oferta dla coraz większej liczby Brytyjczyków, którzy zaczynają oszczędzać nawet na podstawowych produktach.

Sieć Boots, która w Wielkiej Bytanii oferuje artykuły zdrowotne i kosmetyczne, zdecydowała się ulżyć swoim klientom w codziennych wydatkach. W tym celu stworzyła nową markę obejmującą 60 produktów w maksymalnej cenie 1,5 funta. Wiele jest jednak tańszych – szampon i odżywka w dużej butelce kosztują zaledwie 75 pensów. Gama produktów obejmuje też żele pod prysznic, pasty i szczoteczki do zębów, chusteczki czyszczące oraz płyn do mycia rąk.

– W czasach, gdy koszty życia wciąż rosną, my oferujemy bezkompromisową gamę, która pomoże konsumentom w codziennych oszczędnościach. Pomimo ograniczenia wydatków, nasi klienci pozostaną czyści i zadowoleni – skomentowała Jenna Whittingham Ward, kierownik działu urody w Boots Brands and Exclusives.

Inflacja w Wielkiej Brytanii osiągnęła poziom ponad 10 proc., a Brytyjczycy coraz częściej szukają okazji i promocji. Sieć Boots już wcześniej nie pozostawała obojętna na ich potrzeby i zobowiązała się do zamrożenia cen 1500 produktów marki własnej przynajmniej do końca roku.

https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/boots-zobowiazal-sie-do-zamrozenia-cen-1500-produk,69948

Również w Polsce sieci drogeryjne wobec sygnałów o poszukiwaniu okazji cenowych przez konsumentów promują swoje marki własne, jako konkurencyjne cenowo. Rossmann rozdaje vouchery na jeszcze tańsze zakupy tych produktów.

Również drogerie DM kusza swoimi licznymi markami własnymi. Zgodnie z zapowiedziami ich wybór ma być jeszcze szerszy .   

– Marki własne są dla nas bardzo ważne i na podstawie naszego doświadczenia z innych rynków, na których jesteśmy obecni, wiemy, że są one bardzo chętnie kupowane, więc będziemy ich oferować coraz więcej – powiedział nam Christoph Werner, prezes DM Drogerie Markt.

Czytaj też: 100 dni DM-Drogerie Markt na polskim rynku

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony