StoryEditor

Clinique przedstawia Virtual Lab - nowy projekt immersyjny w Metaverse

Clinique to kolejna marka, która wiąże swoje działania marketingowe z Metaverse. / materiały promocyjne Clinique
Metaverse, wokół którego narasta coraz więcej kontrowersji, zdaje się być coraz popularniejszy wśród marek beauty — do tego wirtualnego świata dołącza Clinique, oferując klientom i klientkom immersyjną formę eksplorowania oferty brandu oraz zapoznanie się ze stworzonym cyfrowo sklepem-witryną.

Clinique zaprezentowało niedawno Clinique Virtual Lab, nową koncepcję sklepu cyfrowego, której celem jest udostępnienie klientom na całym świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą marki. Użytkownicy mogą tworzyć awatary, aby eksplorować wirtualną witrynę sklepową marki należącej do Estée Lauder Companies (ELC), w tym zakupy, interakcje z doradcami Clinique i szczegóły produktów. Platforma jest dostępna za pośrednictwem Internetu i urządzeń mobilnych. Dzięki temu systemowi konsumenci będą mogli zapoznać się ze składnikami, formułą, zaletami i technikami aplikacji produktów, a także ekskluzywnymi ofertami.

Jak skomentowała marka, Clinique chciała w ten sposób dać pierwszeństwo swoim flagowym produktom, takim jak Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator, i podkreślić zalety produktów za pomocą interaktywnych elementów i odkrywczych narracji. Z drugiej strony, marketingowcy z grupy twierdzą, że prezentacja cyfrowa jest inspirowana sukcesem jej fizycznych laboratoriów w Chinach i Stanach Zjednoczonych, które łączą immersyjne zakupy ze spersonalizowanymi poradami.
 


Laboratorium Clinique to cyfrowa ekspansja marketingu detalicznego – powiedziała Michelle Freyre, globalna prezeska marki. Wprowadzenie na rynek naszej nowej koncepcji sprzedaży detalicznej online sprawia, że spersonalizowane rozwiązania do pielęgnacji skóry są dostępne dla konsumentów na całym świecie. Cyfrowe laboratorium Clinique integruje najlepsze doświadczenia konsumentów z dostępną sprzedażą detaliczną.

Platforma dostępna jest pod linkiem https://www.clinique.com.pl/virtual-lab. "Odkryj tajemnicę szczęśliwej skóry w naszym nowym, wciągającym wirtualnym świecie. Poznaj ciekawostki, oglądaj filmy i wiele więcej", obiecuje marka na bannerze witającym gości.
 

Czytaj także: Matrix przedstawia kolekcję semipermanentnych tonerów w Metaverse

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift
Logo sieci drogerii RossmannShutterstock

Rossmann przyspiesza proces cyfryzacji, wdrażając rozwiązanie Microsoft Azure Red Hat OpenShift. Niemiecka sieć drogerii planuje rozwijać strategię chmury hybrydowej w modelu zwinnym, przygotowując się jednocześnie do realizacji projektów opartych na sztucznej inteligencji. Nowa architektura IT ma umożliwić firmie szybsze reagowanie na potrzeby rynku oraz zwiększenie efektywności procesów.

Wybór platformy OpenShift ma na celu budowę środowiska IT opartego na standaryzacji, automatyzacji i orkiestracji. Dzięki obsłudze kontenerów Red Hat, Rossmann może znacząco skrócić cykle tworzenia oraz utrzymania aplikacji, co przekłada się na szybsze wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów i pracowników.

Wdrożenie obejmuje również Red Hat OpenShift AI, które tworzy dedykowane środowisko do trenowania i rozwijania generatywnych modeli sztucznej inteligencji w infrastrukturze chmury hybrydowej. Takie podejście pozwoli firmie integrować rozwiązania AI bez konieczności przenoszenia wszystkich danych i procesów do chmury publicznej, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.

Rossmann podkreśla, że inwestycja w nową platformę jest częścią długoterminowej strategii transformacji cyfrowej. Dzięki standaryzacji procesów IT, automatyzacji i możliwościom rozwiązań AI, sieć zamierza zwiększyć tempo innowacji oraz zoptymalizować obsługę milionów klientów na rynkach, na których działa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23
Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż
Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i WłoszechPrimark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. sierpień 2025 03:30