StoryEditor
Producenci
29.06.2022 00:00

Co piąta Polka stosuje suplementację kolagenem

Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej. Do jego suplementacji zachęca Cecilie Nordstøm, założycielka Oslo Skin Lab oraz Anna Dec, ambasadorka marki.

12 proc. kobiet z trudnością akceptuje zmiany jakie zachodzą w ich wyglądzie wraz z wiekiem. Natomiast 88 proc. traktuje proces starzenia jako coś naturalnego. Jednak niema 60 proc., pomimo tej akceptacji chciałaby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej – to wyniki badania przeprowadzonego w grupie 500 kobiet w wieku 25-65 lat na zlecenie Oslo Skin Lab w czerwcu 2022 r.

Badane kobiety dbają o zachowanie młodego wyglądu przede wszystkim poprzez picie odpowiedniej ilości wody, regularną pielęgnację oraz zdrową dietę. Prawie połowa respondentek wskazała też suplementację jako czynnik spowalniający procesy starzenia się skóry. Co piata przyznała, że stosuje suplementację kolagenem.

– Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej – przekonywała Anna Dec, ambasadorka Oslo Skin Lab, podczas spotkania prezentującego tę norweska markę.

O idei jej powstania oraz swoim pomyśle na suplementację kolagenu opowiadała Cecilie Nordstøm, założycielka Oslo Skin Lab. Opowiedziała o własnych doświadczeniach, akceptacji upływającego czasu, początkach marki w Norwegii oraz jej rozwoju w Europie i USA. Zdradziła, że marka obecna jest na rynku od 5 lat. Najpierw była w Skandynawii, potem przyszedł czas na rynki czeski i słowacki. Teraz firma przymierza się do otwarcia swojej filii w Stanach Zjednoczonych. 

– Kolagen zwany jest białkiem młodości i odgrywa niezwykle ważną rolę, pomagając w utrzymaniu jędrnej, elastycznej skóry. The Solution Beauty Collagen to sproszkowany, hydrolizowany kolagen. Jego cząsteczki są rozkładane na peptydy, czyli krótkie łańcuchy aminokwasów, z których korzysta nasza skóra. Wystarczy jedna saszetka dziennie – powiedziała Natalia Zgorzelska, commercial manager Oslo Skin Lab.

Podczas spotkania odbyła się również dyskusja ekspertek i sympatyczek marki na temat slow angingu. Jedna z nich – Małgorzata Pieczyńska, aktorka, instruktorka jogi przynała, że w ciągu kilku miesięcy stosowania kolagenu stan jej skóry bardzo się poprawił, a zmarszczki spłyciły się. 

–  W pielęgnowaniu piękna liczy się regularność, konsekwencja, żarliwość, świadomość. To musi być podejście holistyczne. Jednym z jego elementów jest odpowiednia suplementacja. Kolagen to wisienka na torcie naszej dbałości o siebie – dodała.

Na koniec David Gaboriaud zaprezentował dania z dodatkiem The Solution Beauty Collagen, czyli bezsmakowego kolagenowego proszku oferowanego w saszetkach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.07.2025 15:30
Highlander Enterprise stawia na kosmetyki: marka 8belle debiutuje w regularnej sprzedaży
Za sterami marki stoi m.in. Sylwia Gołębiewska.8belle

Highlander Enterprise S.A. (do 2024 r. działająca jako Advanced Graphene Products S.A.) rozpoczęła 1 lipca 2025 r. sprzedaż własnej linii kosmetycznej 8belle. To pierwszy tak duży projekt spółki od czasu, gdy nowy zarząd i akcjonariat objęli stery około pół roku temu. Wprowadzenie marki poprzedziło pełne przygotowanie infrastruktury – od zapasów magazynowych po logistykę – tak, aby od pierwszego dnia obsłużyć wysyłkę do klientów biznesowych w modelu B2B.

W pierwszym etapie oferta 8belle obejmuje 3 kategorie produktów dla profesjonalnych stylistów: hybrydowe lakiery do paznokci, bazy oraz preparaty pielęgnacyjne do dłoni i paznokci. Dystrybucja prowadzona jest wyłącznie online poprzez własną platformę, co pozwala ograniczyć koszty i zautomatyzować sprzedaż. Spółka równolegle uruchamia zintegrowaną kampanię marketingową w kanałach offline i digital, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ponad kilkudziesięciu tysięcy salonów kosmetycznych działających w Polsce i Europie Środkowej.

Kluczowym punktem zwrotnym była uchwała z 14 kwietnia 2025 r., w której zarząd zatwierdził trzy filary dalszego rozwoju: (1) segment kosmetyczny – linia 8belle oraz przejęta w marcu 2025 r. marka Brown as Berries Care; (2) segment odzieży UV – stroje kąpielowe marki Brown as Berries z opatentowaną tkaniną przepuszczającą słońce i chroniącą skórę filtrem SPF 35; (3) komercjalizację grafenu, w tym plany stworzenia hybrydowych lakierów z dodatkiem grafenu i zabezpieczenie tej technologii patentem. Dzięki dywersyfikacji spółka liczy na szybkie przejście z fazy inwestycji do generowania stabilnych przychodów i zysków.

Za rozwój segmentu kosmetycznego odpowiada Sylwia Gołębiewska – menedżerka, która wcześniej współtworzyła 3 rozpoznawalne marki: Diamond Cosmetics, Semilac oraz hi hybrid. Jej doświadczenie w budowaniu łańcucha dostaw i sieci dystrybucji ma zapewnić 8belle dynamiczny wzrost sprzedaży, a całej Highlander Enterprise – wykorzystanie efektu synergii między przemysłem grafenowym a branżą beauty.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 03:17