REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v2

HANDEL I DYSTRYBUCJA

HANDEL

 

18 listopada 2019, 11:12



Black Friday to jedna z najbardziej oczekiwanych okazji do wyprzedaży -  w tym roku wypada 29 listopada

Black Friday to jedna z najbardziej oczekiwanych okazji do wyprzedaży - w tym roku wypada 29 listopada (fot. Adobe)

W handlowy dzień promocji Black Friday – w tym roku przypada on 29 listopada – Polscy mogą wydać nawet ponad 2,3 mld zł. Statystycznie jeden klient wyda średnio 382 zł. Dane serwisu Picodi przytacza „Rzeczpospolita”. Trzy czwarte Polaków zamierza kupić w Czarny Piątek odzież, popularne będą też buty i kosmetyki.

REKLAMAAplikacje Mobilne (WH Market)_belka w artykułach

Popularność tego handlowego święta systematycznie rośnie. W ubiegłym roku z oferty promocyjnej skorzystało 59 proc. konsumentów, w tym roku planuje to zrobić 68 proc. badanych. Rosną też obroty detalistów – według danych platformy Shoper w ubiegłym roku korzystający z tego serwisu sprzedawcy w Czarny Piątek zwiększyli obroty o 91 proc. w stosunku do roku poprzedniego – relacjonuje „Rzeczpospolita”.

Specjalne promocje przygotowują sieci odzieżowe, takie jak marki będące własnością grupy LPP, sieci z elektroniką użytkową, a także Rossmann, który zorganizuje czterodniową promocję oferty perfumeryjnej. Będzie ona dostępna w sieci stacjonarne, online oraz w aplikacji mobilnej.

Szansy z pewnością nie przegapią sklepy online – Empik.com notuje w Black Friday ruch o 100 proc. większy niż przeciętnie. Z kolei serwis Allegro wydłuża promocje na cały tydzień – Black Week ma połączyć Black Friday z Cyber Monday.

Z okazji na zwiększenie sprzedaży skorzystają też sieci spożywcze. Biedronka organizuje promocje na artykuły przemysłowe. Bodaj najdalej poszedł jednak Carrefour, w którym Black Friday potrwa… cały listopad. W ramach cyklu kilkudniowych promocji pod wspólną nazwą Black Friday, klienci Carrefour będą mogli zdobyć e-bony na dalsze zakupy w sklepach sieci. Pierwsza odsłona akcji odbyła się już w dniach 2-4 listopada.

Czytaj więcej na stronie rp.pl

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony