21 marca 2023
W lutym bieżącego roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4 proc.) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21 proc.). Z...
20 marca 2023
17 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Codziennie używamy plastikowych szczoteczek do zębów, a potem ten zużyty plastik jest wyrzucany. Marka Jordan, pochodząca ze Skandynawii, w swoim DNA ma dbałość o...
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
MARKI
WYDARZENIA I PREMIERY
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
11 października 2022, 10:05
Agata Grysiak
Nowoczesna aranżacja zdjęć promujących Cameleo przemawia do młodszych konsumentów i konsumentek (Delia Cosmetics)
Delia Cosmetics rusza z nową kampanią Cameleo #herchange Delia Cosmetics na jesieni 2022 planuje promować linię produktów do włosów Cameleo. Ambasadorką kampanii będzie Monika Leder; aktywistka na rzecz osób z wyłonioną stomią, sama leczy się na chorobę Leśniowskiego-Crohna.
Do współpracy Delia zaprosiła również trychologa, którego zadaniem będzie edukowanie klientek odnośnie pielęgnacji włosów. W ramach akcji Delia Cosmetics planuje również eventy, konkursy dla konsumentów i konsumentek, spotkania online i pokazy fryzur. Oficjalnym hasztagiem projektu jest #herchange, celebrujący nie tylko zmiany udane, ale także ludzką naturę błędów i porażek.
Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez Cameleo (@cameleo_official)
Post udostępniony przez Cameleo (@cameleo_official)
Przypomnijmy, że w zeszłym roku w mediach pojawiała się plansza reklamowa-sponsorska linii Cameleo Anti Damage przed programami stacji TVN, Polsat, HGTV, TVN Style, Comedy Central i AXN. Celia Cosmetics planuje ponowić emisję plansz w TVN.
W portfolio marki Cameleo znaleźć można odżywki, szampony i maski pielęgnacyjne, produkty do koloryzacji i korekty koloru, oraz do stylizacji.
Przeczytaj także: Delia Cosmetics nagrodziła Miss Polonię 2022 oraz zdobywczynię tytułu #fajnejBabki Delii, Delia Cosmetics odnotowała kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży
Polskie firmy jak nigdy wcześniej mają potrzebę poszukiwania nowych eksportowych rynków.
Marcin Polak objął stanowisko dyrektora zarządzającego Delia Cosmetics. Od lutego
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022