REKLAMAFBK_Banner Główny
Nowoczesna aranżacja zdjęć promujących Cameleo przemawia do młodszych konsumentów i konsumentek

Nowoczesna aranżacja zdjęć promujących Cameleo przemawia do młodszych konsumentów i konsumentek (Delia Cosmetics)

Delia Cosmetics rusza z nową kampanią Cameleo #herchange Delia Cosmetics na jesieni 2022 planuje promować linię produktów do włosów Cameleo. Ambasadorką kampanii będzie Monika Leder; aktywistka na rzecz osób z wyłonioną stomią, sama leczy się na chorobę Leśniowskiego-Crohna.

REKLAMAWebinar content marketing K2 Precise baner w tekście

Do współpracy Delia zaprosiła również trychologa, którego zadaniem będzie edukowanie klientek odnośnie pielęgnacji włosów. W ramach akcji Delia Cosmetics planuje również eventy, konkursy dla konsumentów i konsumentek, spotkania online i pokazy fryzur. Oficjalnym hasztagiem projektu jest #herchange, celebrujący nie tylko zmiany udane, ale także ludzką naturę błędów i porażek.

 

 

Przypomnijmy, że w zeszłym roku w mediach pojawiała się plansza reklamowa-sponsorska linii Cameleo Anti Damage przed programami stacji TVN, Polsat, HGTV, TVN Style, Comedy Central i AXN. Celia Cosmetics planuje ponowić emisję plansz w TVN.

W portfolio marki Cameleo znaleźć można odżywki, szampony i maski pielęgnacyjne, produkty do koloryzacji i korekty koloru, oraz do stylizacji.

Przeczytaj także: Delia Cosmetics nagrodziła Miss Polonię 2022 oraz zdobywczynię tytułu #fajnejBabki Delii, Delia Cosmetics odnotowała kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony