StoryEditor
Producenci
15.06.2022 00:00

Dior mianował Teresę Tarmey światowym ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry

Dior wyznaczył brytyjską guru kosmetyczną Teresę Tarmey na swojego nowego globalnego eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry. Przez ostatnie 25 lat Tarmey pracowała jako specjalista ds. pielęgnacji skóry i jest właścicielem dwóch klinik w Londynie.

Teresa Tarmey będzie współpracowała z zespołem do pielęgnacji skóry Dior, należącym do LVMH, nad międzynarodowymi projektami redakcyjnymi i działaniami ukierunkowanymi na influencerów.

Awans Tarmey nastąpił po jej poprzedniej pracy z Dior Beauty, kiedy w kwietniu 2021 r. mianowała ją ambasadorką pielęgnacji skóry w Wielkiej Brytanii.

Propozycja globalnego reprezentowania Dior Skin Care jest moim największym dotychczasowym osiągnięciem. Od dawna podziwiam dziedzictwo domu Dior i nie mogę się doczekać partnerstwa na poziomie międzynarodowym – powiedział Tarmey.

Dodała także, że wyjątkowo ceni to, że Dior ma własne zakłady produkcyjne i jest zachwycona ich wewnętrznymi naukowcami, badaniami i innowacjami.

Tarmey pracował jako specjalista od pielęgnacji skóry przez ostatnie 25 lat. Jest właścicielką specjalistycznych kliniki zlokalizowane w Belgravia i Notting Hill w Londynie, a także gabinet w hotelu Four Seasons na Malediwach.

Jej tytułowa marka opracowała niedawno szereg domowych programów pielęgnacji skóry, które mają na celu zapewnienie klientom doświadczeń, jakie mogą uzyskać podczas osobistej terapii.

Przeczytaj również: Johnny Depp ponownie ambasadorem Dior

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2025 12:17
Nivea pozwana za mylące oznaczenia składników naturalnych
Siedziba Beiersdorf w Hamburgumat. prasowe

Beiersdorf Inc., właściciel marki Nivea, stanął w obliczu pozwu zbiorowego złożonego 25 kwietnia 2025 roku w sądzie federalnym w Kalifornii. Sprawa dotyczy rzekomo wprowadzających w błąd oznaczeń produktów do pielęgnacji skóry z linii Nourish by Nature oraz Naturally Good. Pięciu powodów twierdzi, że zakupiło kosmetyki z etykietami informującymi o „X proc. składników pochodzenia naturalnego”, mimo że produkty miały zawierać głównie substancje syntetyczne.

W pozwie podniesiono, że Beiersdorf oparł swoje deklaracje o normę ISO 16128 – wytyczną opracowaną przez branżę kosmetyczną, która nie ma mocy prawnej i nie została stworzona z myślą o marketingu konsumenckim. Norma ta pozwala klasyfikować niektóre składniki chemicznie przetworzone jako „pochodne naturalnie”, co – zdaniem powodów – wprowadza konsumentów w błąd, zwłaszcza tych kierujących się troską o środowisko i wrażliwą skórę.

Powodowie domagają się odszkodowania, przeprowadzenia procesu przed ławą przysięgłych oraz nadania sprawie statusu pozwu zbiorowego. Grupa miałaby objąć wszystkich konsumentów z Kalifornii, którzy kupili wskazane produkty Nivea od 25 kwietnia 2021 roku do dziś. Skala sprawy może być znaczna, biorąc pod uwagę wielkość rynku kosmetycznego w Kalifornii i rosnące zainteresowanie produktami „naturalnymi”.

Sprawa zwraca uwagę na szerszy problem braku jednoznacznych regulacji dotyczących stosowania pojęć takich jak „naturalny” czy „pochodzenia naturalnego” w przemyśle kosmetycznym. Wynik postępowania może mieć istotne konsekwencje dla całego sektora w USA – zarówno pod kątem ewentualnych rekompensat, jak i wprowadzenia bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących transparentności etykietowania produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.05.2025 10:32
Laetitia Toupet-Delon mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris
Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon obejmie stanowisko globalnej prezes marki L‘Oréal Paris shutterstock

Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon, obecnie globalna dyrektor generalna marek działu dermatologii kosmetycznej L‘Oréal (w skład którego wchodzą m.in. marki Vichy i La Roche-Posay), zostanie globalną prezes marki L‘Oréal Paris – wiodącej marki w portfolio francuskiego giganta kosmetycznego.

Toupet-Delon zastąpi Delphine Viguier-Hovasse, która przejdzie na nowo utworzone stanowisko szefowej innowacji w grupie. Viguier-Hovasse została mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris w 2019 roku, jako pierwsza kobieta na tym stanowisku.

Laetitia Toupet-Delon dołączyła do grupy L‘Oréal w 1998 roku, pracując w dziale marketingu L‘Oréal Paris, a później Garnier. W 2008 roku przeszła do działu dermatologii kosmetycznej grupy. W 2015 roku została mianowana globalnym prezesem marki La Roche-Posay, a później została – globalnym prezesem wszystkich marek działu dermatologii kosmetycznej: CeraVe, Vichy, SkinCeuticals, Skinbetter Science i La Roche-Posay.

Toupet-Delon obejmie kierownictwo nad L’Oréal Paris, będącego częścią działu rynku masowego grupy L’Oréal, z przychodami szacowanymi na ponad 6 mld euro. L’Oréal Paris jest obecny na 150 rynkach.

W pierwszym kwartale 2025 roku przychody grupy L’Oréal wzrosły o 4,4 proc., osiągając 11,73 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. maj 2025 00:53