StoryEditor
Drogerie
27.03.2023 00:00

DM otwiera trzecią drogerię w Krakowie oraz pierwszą w Gogolinie

Od 30 marca 2023 r. klienci DM będą mieli okazję robić zakupy w 13 drogeriach w Polsce / fot. materiały prasowe/DM
DM zapowiada, że w czwartek 30 marca otworzy dwie nowe drogerie – trzecią z kolei w Krakowie i pierwszą w Gogolinie. Tym samym niemiecka sieć będzie miała już 13 sklepów w Polsce.

Drogeria DM w Gogolinie zostanie otwarta w czwartek 30 marca o godzinie 8.00. Jej lokalizacja to ul. Krapkowicka 160 A (obok Lidla i stacji Orlen). Godzinę później swoje drzwi otworzy kolejna, trzecia już placówka w Krakowie. Tym razem w Vendo Park (obok Biedronki) na ul. Zygmunta Glogera 24.

Wśród atrakcji zapowiadanych przez sieć  na otwarciu obecny będzie Miś Czyścioszek Saubär. Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego makijażu oraz rabatów powitalnych (-15 proc.), a także częstować się prażonym popcornem. Natomiast osoby, które przy kasie pokażą kupon z otwarciowej ulotki,  dostaną gratis żel Balea z polskiej edycji limitowanej.

Dwa nowe sklepy powiększą sieć DM, która w rezultacie będzie miała już 13 drogerii w Polsce. Dokładnie 30 marca, poza otwarciami w Gogolinie i Krakowie, pojawią się trzy kolejne sklepy – w Chorwacji, Czechach i we Włoszech. Tym samym DM przekroczy liczbę 4 tys. drogerii w Europie.

Pierwszą lokalizacją w Polsce był Wrocław, czyli miasto w którym DM ma polską centralę. To otwarcie obyło się w kwietniu 2022 roku. Ostatnio otwarta drogeria ruszyła natomiast w Krakowie.

Czytaj też: 11 drogerii dm w Polsce i druga w Krakowie

Na 2023 r. DM planuje kolejne otwarcia sklepów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online i aplikację. W asortymencie drogerii znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularność zyskały produkty marek własnych. Wśród nich przede wszystkim marka Balea oraz certyfikowane kosmetyki naturalne alverde.

Czytaj też: DM zamierza wzmocnić swój zespół marek własnych 

DM obecna jest w 14 krajach Europy, gdzie ma ponad 3,8 tys. punktów sprzedaży. Zatrudnia ponad 66 tys. osób. W roku obrotowym 2021/2022 sieć odnotowała sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 14:57
Luís Araújo, Jeronimo Martins: Hebe ma wizję dalszej ekspansji, naturalnym celem wydają się Niemcy
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.Jeronimo Martins

Sieć drogerii Hebe, należąca do tej samej grupy co Biedronka, dynamicznie rozwija swoją pozycję na polskim rynku detalicznym. Jak podkreślił Luís Araújo, dyrektor generalny Biedronki, zespół Hebe wykonał „znakomitą pracę” w budowaniu marki, która skutecznie demokratyzuje dostęp do produktów urodowych. Oferta sieci obejmuje szeroki wachlarz kategorii – od makijażu, przez pielęgnację twarzy, aż po kosmetyki do ciała – przy zachowaniu atrakcyjnych cen i dostępności modnych marek.

Według Araújo, który podzielił się swoimi refleksjami na spotkaniu z dziennikarzami w Lizbonie, kobiety stanowią zdecydowaną większość klientów drogerii, i cenią sobie przede wszystkim komfort zakupów oraz różnorodność oferty. Hebe skutecznie łączy sprzedaż stacjonarną z kanałami cyfrowymi, tworząc zintegrowany ekosystem zakupowy. Dzięki temu klienci mogą bez przeszkód przechodzić pomiędzy zakupami online i offline, co znacząco zwiększa wygodę korzystania z usług sieci.

Hebe wyróżnia się także pod względem jakości obsługi klienta oraz efektywności operacyjnej. Jak podkreślono, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obszarze usług cyfrowych osiągają bardzo wysokie poziomy, co świadczy o dojrzałości kanałów e-commerce sieci. Zróżnicowany i dobrze dobrany asortyment, spójna strategia omnichannel oraz silna propozycja wartości to filary, na których Hebe buduje swoją przewagę konkurencyjną.

Plany rozwoju sieci wybiegają daleko poza granice Polski. Obecnie Hebe skupia się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale – jak zapowiedział Araújo – w kolejnych latach można spodziewać się ekspansji na skalę całego kontynentu.

Koledzy mają wizję dalszej ekspansji, zarówno w krótszej, jak i dłuższej perspektywie. Oczywiście obecnie skupiają się na Europie Środkowo-Wschodniej, ale myślę, że w następnych latach ekspansja obejmie cały kontynent. Naturalnym celem wydają się Niemcy.

- powiedział.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 20:12