REKLAMAPolski Ład webinar WH Fokus baner główny 12.2001

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Klienci otwarci na nowe możliwości dokonywania zakupów

Klienci otwarci na nowe możliwości dokonywania zakupów (fot. Shutterstock)

Sieć Douglas przeprowadziła wraz z firmą Bazaarvoice badanie dotyczące nowych nawyków zakupowych. Wynika z nich, że pandemia wiele zmieniła i np. 75 proc. klientów wypróbowała nowe sposoby robienia zakupów, w różnych kanałach.

REKLAMAAplikacje Mobilne (WH Market)_belka w artykułach

Z badania wynika, że 40 proc. badanych konsumentów wypróbowało nową metodę zakupów w sklepie, a 36 proc. sięgnęło po inną markę niż zwykle. Zakupy w innym punkcie lub witrynie internetowej deklaruje 33 proc. badanych konsumentów, a 25 proc. sięgnęło po markę własną sklepu. Nową metodę zakupów online wypróbowało 20 proc. badanych.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że przy każdej z odpowiedzi klienci deklarują zdecydowaną chęć kontynowania nowo podjętych sposobów dokonywania zakupów. 

Przeczytaj również: Większość Polaków robi regularnie zakupy w sieci. W czołówce nabywanych produktów są kosmetyki [WYNIKI RAPORTU]

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony