7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Zarządzanie sprzedażą
HANDEL
15 listopada 2021, 13:44
wiadomoscikosmetyczne.pl
Klienci otwarci na nowe możliwości dokonywania zakupów (fot. Shutterstock)
Sieć Douglas przeprowadziła wraz z firmą Bazaarvoice badanie dotyczące nowych nawyków zakupowych. Wynika z nich, że pandemia wiele zmieniła i np. 75 proc. klientów wypróbowała nowe sposoby robienia zakupów, w różnych kanałach.
Z badania wynika, że 40 proc. badanych konsumentów wypróbowało nową metodę zakupów w sklepie, a 36 proc. sięgnęło po inną markę niż zwykle. Zakupy w innym punkcie lub witrynie internetowej deklaruje 33 proc. badanych konsumentów, a 25 proc. sięgnęło po markę własną sklepu. Nową metodę zakupów online wypróbowało 20 proc. badanych.
Warto również zwrócić uwagę na fakt, że przy każdej z odpowiedzi klienci deklarują zdecydowaną chęć kontynowania nowo podjętych sposobów dokonywania zakupów.
Przeczytaj również: Większość Polaków robi regularnie zakupy w sieci. W czołówce nabywanych produktów są kosmetyki [WYNIKI RAPORTU]
Douglas, pomimo wciąż trudnego otoczenia makroekonomicznego, osiągnął wzrost sprzedaży i
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023