REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Perfumerie

 

25 sierpnia 2021, 11:52



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Otwarcie perfumerii stacjonarnych przyczyniło się do wzrostu sprzedaży Douglasa w trzecim kwartale roku obrotowego firmy.

Otwarcie perfumerii stacjonarnych przyczyniło się do wzrostu sprzedaży Douglasa w trzecim kwartale roku obrotowego firmy. (fot. shutterstock)

W III kwartale roku obrotowego 2020/2021 grupa Douglas osiągnęła 16,8 proc. wzrostu ogólnej sprzedaży i 20 proc. wzrostu w e-commerce.  Nasza sprzedaż e-commerce prawie podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat i nie tylko umocniliśmy naszą pozycję wiodącej europejskiej platformy kosmetycznej premium, ale także przejęliśmy pozycję lidera rynku e-commerce we Francji!  – skomentowała Tina Müller, CEO Douglas Group.

W trzecim kwartale roku obrotowego 2020/2021, który w grupie Douglas liczony jest od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021, sieć perfumerii osiągnęła dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Ogólnie o 16,8 proc. i 20 proc. w przypadku sprzedaży e-commerce. Wynikami podzieliła się w mediach społecznościowych prezes Douglas Group, Tina Müller.

Nasza sprzedaż e-commerce prawie podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat i nie tylko umocniliśmy naszą pozycję wiodącej europejskiej platformy kosmetycznej premium, ale także przejęliśmy pozycję lidera rynku e-commerce we Francji – skomentowała Tuna Müller na swoim profilu na Linkedin. –  Spodziewamy się dalszego wzrostu, jeśli sklepy pozostaną otwarte – dodała. 

Douglas to wiodąca sieć perfumerii w Europie. Oferuje ponad 130 tys. produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych i w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych. Na skutek pandemii i zmiany nawyków zakupowych konsumentów zarząd sieci podjął w tym roku decyzję o zamknięciu ok. 500 stacjonarnych perfumerii w całej Europie z czego około 60 w Niemczech. Największy wysiłek został położony w dalszy rozwój sprzedaży internetowej.

Czytaj także: Douglas ogłasza konkurs dla producentów i marek. Nagrodą jest miejsce na półce

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony