StoryEditor
Producenci
08.03.2023 00:00

Douglas współtworzy program „Matki, córki, przyjaciółki” w TVN Style i inspiruje kobiety

Bohaterki programu oddadzą się w ręce ekspertów Douglas, by odkryć siebie w nowej makijażowej odsłonie / materiały prasowe TVN Style
Nowy program w TVN Style, „Matki, córki, przyjaciółki”, został wyprodukowany przez Douglas i TVN Warner Bros. Discovery w ramach akcji cross-promocyjnej. Uczestniczki programu przejdą metamorfozę, a Douglas chce dzielić się z widzami trendami w pielęgnacji i makijażu. Produkty wykorzystane w programie zostaną wypromowane w mediach społecznościowych sieci perfumerii.

Douglas i TVN Warner Bros. Discovery wspólnie wyprodukowały program telewizyjny „Matki, córki, przyjaciółki”, w którym pary bohaterek, matki i córki, pokazują, jak wygląda ich relacja od kuchni. W każdym odcinku uczestniczki zostaną poddane metamorfozie, którą poprowadzi ekspert związany z siecią perfumerii Douglas. Premierowy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę o godzinie 11:00 w TVN Style.

Douglas chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dlatego stawia na rozwój lokalnego contentu będącego wzbogaceniem globalnych kampanii. Realizacja programu telewizyjnego to doskonała okazja do podzielenia się z szeroką publicznością poradami naszych ekspertów, najnowszymi trendami w makijażu oraz innowacjami w pielęgnacji. Jako lider branży beauty czujemy się odpowiedzialni za inspirowanie naszych klientek do odkrywania unikalnego ponadczasowego piękna w sobie — bez względu na wiek, wykonywany zawód, czy styl życia — i wierzymy, że program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie doskonałym zaproszeniem do tego, powiedziała Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications w Douglas.

Podczas emisji widzowie przekonają się, czy piosenkarka i celebrytka Honorata Skarbek odnajdzie się i sprosta roli pielęgniarki. Dowiemy się również, co się stanie, gdy mama artystka przeistoczy się w strażaczkę z pomocą stroju swojej córki, a Ola Helis z 11. edycji programu Top Model zmierzy się z wyzwaniami ogniska domowego swojej mamy, Anny.

Punktem kulminacyjnym i nagrodą za przeżycie wspólnej przygody będzie zabawa – bohaterki programu odkryją siebie w nowej odsłonie makijażowo-urodowej dzięki wsparciu ze strony ekspertów sieci perfumerii Douglas. Widzowie zobaczą efekt na zdjęciach wykonanych przez jedną z najpopularniejszych fotografek Martę Wojtal. Produkty wykorzystane do przeprowadzenia makeoveru zostaną zamieszczone na dedykowanym landing page na Douglas.pl oraz w mediach społecznościowych w ramach cross-promocji programu i sieci Douglas.

Czytaj także: Douglas rusza z projektem Skincare Days i edukuje blogerów i dziennikarzy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 10:32
Kolejna marka łączy siły z Bridgerton: tym razem jest to Kiko Milano
Kiko Milano
Marka makijażowa Kiko Milano nawiązała współpracę z Shondaland i Bridgerton z Netflix, aby stworzyć limitowaną kolekcję kosmetyków do makijażu. Premiera kolekcji następuje przed długo oczekiwaną premierą trzeciego sezonu Bridgerton w serwisie Netflix.

Kolekcja Kiko x Bridgerton obejmuje osiem produktów. Motyw motyla serialu pojawia się na opakowaniu zewnętrznym, a symboliczne projekty graficzne przedstawiają zmianę, rozwój i oderwanie się od norm społecznych. W kolekcji znalazły się między innymi cienie do powiek w paletkach i w płynie, eyelinery, pomadki i błyszczyki.

Jesteśmy niezmiernie dumni ze stworzenia tej kolekcji premium, inspirowanej fascynującym serialem Bridgerton. To marzenie Kiko Milano, idealne dopasowanie, które dodaje kolejny ekscytujący rozdział do naszej historii. Od olśniewających kolorów, zmysłowych formuł i tekstur po urzekające opakowania – każdy element kolekcji Kiko x Bridgerton nawiązuje do popularnego serialu Netflix i wzmacnia tożsamość Kiko Milano w obszarach sztuki, piękna i radości.

powiedziała Simone Dominici, dyrektorka generalna Kiko Milano.

Serial "Bridgerton" to amerykańska produkcja telewizyjna z gatunku dramatu kostiumowego, której akcja rozgrywa się w okresie regencji w Anglii. Seria, stworzona przez Chrisa Van Dusena i wyprodukowana przez Shondę Rhimes, opiera się na popularnej serii powieści autorstwa Julii Quinn. Skupia się na tytułowej rodzinie Bridgertonów, przedstawiając ich życie, miłosne perypetie i skomplikowane stosunki społeczne w zamożnych kręgach londyńskiego społeczeństwa.

Czytaj także: Netflix i Bath & Body Works stworzyły linię kosmetyków inspirowaną serialem Bridgerton

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 17:01
Telegraph: Upadek The Body Shop spowodowany został brakiem zabezpieczenia kredytu
Zła passa The Body Shop trwa.WestportWiki, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
The Body Shop znalazł się w administracji po tym, jak jego nowy właściciel nie zapewnił sobie nowego finansowania po wycofaniu linii kredytowej przez HSBC. Aurelius kupił brytyjską markę kosmetyków za 207 mln funtów w listopadzie 2023 r. od brazylijskiego giganta kosmetycznego Natura. Według dziennika Telegraph, HSBC wycofał swoją linię kredytową Aureliusa po sprzedaży The Body Shop, co spowodowało brak w portfelu grupy co najmniej 100 milionów funtów.

Luka finansowa spowodowała, że 48-letnia marka znalazła się w administracji w lutym, zaledwie trzy miesiące po zakupie. HSBC powiadomiła The Body Shop z co najmniej 18-miesięcznym wyprzedzeniem po wycofaniu się z umowy, a w tym czasie Aurelius nie zapewnił sobie nowego finansowania dla przedsiębiorstwa. Źródło podało jednak The Telegraph, że Aurelius nigdy nie został poinformowany o decyzji HSBC o zaprzestaniu udzielania kredytów, a skalę problemów finansowych The Body Shop odkrył dopiero po sfinalizowaniu przejęcia w styczniu 2024 r.

Z punktu widzenia prawa, administracja to procedura regulowana przez przepisy dotyczące niewypłacalności obowiązujące w różnych systemach prawa zwyczajowego, co ma swoje odpowiedniki w postępowaniu upadłościowym w Stanach Zjednoczonych oraz w wielu krajach europejskich, w tym w Polsce. Jest to mechanizm umożliwiający ochronę podmiotów niewypłacalnych i zapewniający im możliwość kontynuowania działalności. Proces ten stanowi alternatywę dla likwidacji lub może być jej wstępem. Administracja jest inicjowana na mocy zarządzenia administracyjnego, a nadzór nad firmą pod zarządem komisarycznym sprawuje syndyk, pełniący rolę tymczasowego dyrektora naczelnego, odpowiedzialnego za dobra i zobowiązania firmy w imieniu wierzycieli.

Po zakończeniu sprzedaży spółka została poinformowana przez bankierów o zamiarze zaprzestania udzielania kredytów bankowych. Następnie Body Shop został odcięty od dziesiątek milionów funtów kredytu, co miało spowodować znaczny nieplanowany odpływ środków pieniężnych z firmy. Łącznie te zdarzenia dały podstawę do przewidywanego szczytowego zapotrzebowania firmy na finansowanie przekraczającego 100 milionów funtów, czyli znacznie większego niż zapotrzebowanie określone w procesie przejęcia. Upadek The Body Shop spowodował zamknięcie 197 sklepów w Wielkiej Brytanii, co spowodowało utratę około 489 stanowisk pracy.

Czytaj także: The Body Shop walczy o Indie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2024 11:01