REKLAMAPrzewodnik po handlu - baner główny WK 2019
Drogeria Natura w Białej Podlaskiej ma teraz do dyspozycji ponad 250 mkw. Jej klientami są w dużej mierze młodzi ludzie

Drogeria Natura w Białej Podlaskiej ma teraz do dyspozycji ponad 250 mkw. Jej klientami są w dużej mierze młodzi ludzie (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Drogeria Natura w centrum handlowym Rywal w Białej Podlaskiej działa już od 13 lat. To jeden z najlepszych sklepów w sieci, którego odróżnia od innych profil klientów. Młodzi ludzie stanowią znaczny procent kupujących, co ma wpływ na aranżację placówki i asortyment.

DROGERIA NATURA, Biała Podlaska, CH Rywal, powierzchnia 250 mkw., kategoria: drogeria dużego formatu [zobacz galerię zdjęć]

Natura dwa razy zmieniała lokalizację w galerii Rywal. Przenosiła się do coraz większych lokali. Obecnie ma ponad 250 mkw. i jest urządzona w najnowszej wizualizacji obowiązującej w standardach sieci.

Na tle innych sklepów działających w sieci Natura w Białej Podlaskiej wyróżnia się nie tylko powierzchnią, ale także dostępnymi kategoriami. Wpływ na dobór asortymentu ma profil klientów. W Białej Podlaskiej, działają uczelnie wyższe, w tym świetnie znana filia warszawskiego AWF. To przekłada się na to, kto bywa w galeriach handlowych. W Rywalu chętnie spędzają czas studenci i generalnie młodzi ludzie. Kobiety w wieku 24-25 lat do 35 to największa baza kupujących w Naturze.

Bardzo duży wybór kosmetyków do makijażu (14 szaf) i lakierów hybrydowych –  mało jest drogerii Natura, które mają te kategorie dostępne w takim wymiarze. Kosmetyki kolorowe są świetnie wyeksponowane i przyciągają młode klientki. Są to nie tylko szafy ekspozycyjne konkretnych marek, ale także multibrandowe, do których trafiają topowe produkty. Wśród nich takie, jak Dermacol czy Mua wprowadzone specjalnie z myślą o młodych osobach. Ofertę makijażową wyróżnia także bardzo szeroka gama kolorystyczna cieni, pomadek, lakierów.

Pokaźny wybór kosmetyków azjatyckich i kosmetyków naturalnych, których ofertę Natura stale powiększa, to kolejne atuty tej placówki. Również produkty SPA są dostępne w największym możliwym formacie – szeroki asortyment i produkty również z wyższej półki cenowej.

Menedżerka odpowiadająca za tę placówkę szczególnie chwali pracę personelu. Kierowniczka sklepu prowadzi tę drogerię od wielu lat. Wraz ze swoją ekipą stale pracuje nad relacjami z klientami. W drogerii są organizowane rozmaite eventy, pokazy makijażu, dermokonsultacje, które przyciągają stałych i nowych kupujących.

Sklep znakomicie się prezentuje. Jego serce stanowi kasa-wyspa ustawiona w centrum sali sprzedaży. Przy niej powstało miejsce z lustrem, gdzie wizażystka z Natury wykonuje makijaże, klientki mogą tu też usiąść i spokojnie przetestować kosmetyki. Na sali sprzedaży testery są dostępne nie tylko dla zapachów i kosmetyków do makijażu, ale także na regale z kosmetykami naturalnymi.

Drogeria jest świetnie zaopatrzona i opisana. Nie ma żadnego problemu z poruszaniem się po sklepie, oznaczenia kategorii znajdują się nad regałami i przy półkach. Na specjalne ceny, promocje, rabaty, okazje zwracają uwagę materiały POS rozmieszczone w sklepie. Na czerwono oznaczona jest strefa  W wielu miejscach pojawia się logo Natury i hasło „Natura inspiruje”. Wszechobecna zieleń, drewniane wykończenia regałów, spójny graficznie wystrój nadają temu miejscu przyjaznego charakteru.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony