StoryEditor
Drogerie
07.10.2020 00:00

[DROGERIA ROKU 2020, KANDYDAT] Drogeria Jasmin, Krosno pod Mosiną

Drogeria w Galerii Familijnej we wsi Krosno pod Mosiną, reprezentuje sieć Jasmin w konkursie Drogeria Roku w kategorii „Najlepsza polska sieć drogeryjna”. To placówka spełniająca wszystkie standardy sieci Jasmin, nastawiona na osiedlowego klienta.

Drogeria Jasmin, Galeria Familijna, ul. Nektarowa 1, Krosno pod Mosiną, pow.150 mkw. Kategoria: Najlepsza polska sieć drogeryjna

25 km od Poznania, mieści się Galeria Familijna, otoczona młodymi osiedlami. Znajdują się w niej sklepy i punktu usługowe. Działająca tam drogeria Jasmin konkuruje z pobliskim Rossmannem. Połowę powierzchni Galerii Familijnej zajmuje Biedronka, a drugim pod względem wielkości najemcą jest Drogeria Jasmin położona naprzeciwko apteki i obok sklepu mięsnego, w dobrym ciągu komunikacyjnym. To sklep własny sieci prowadzony przez spółkę Jasmin. Spełnia więc wszystkie standardy wyposażenia i wizualizacji sieci. Ma wizualnie wyodrębnione kategorie, utrzymane w różowej kolorystyce dodatki, które nadają drogerii spójny wygląd.

Wygoda zakupów

Sklep ma 150 mkw. sprzedaży. Sala sprzedaży została tak zaaranżowana, by szerokie alejki gwarantowały komfortowe zakupy. Wśród klientów drogerii dominują młodzi ludzie, mieszkańcy okolicznych, nowopowstałych osiedli. Wiele z robiących tu zakupy to mamy z dziecięcymi wózkami, dla nich wygodne przemieszczanie się po sklepie jest bardzo ważne. Dlatego też w ofercie znajdują się produkty dla dzieci, ale są one tylko jedną z licznych kategorii. Znajdziemy tu wszystko, co może zainteresować kobiety i mogące przydać się ich partnerom, rodzinom. Klientki drogerii są zainteresowane nowościami, a personel sklepu dba, by każde zamówienie zostało zrealizowane. Dlatego nowinki sprowadzane są również na życzenie.

Specjalne miejsce dla kosmetyków naturalnych

Drogeria oferuje szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, przekrój produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów, liczną reprezentację zapachów. Ważne miejsce w ofercie zajmują kosmetyki naturalne, których obecność podkreślono dzięki specjalnym ekspozycjom – drewniane regały, oznaczenia przy regałach i na podłodze. Hasło „bliżej natury” prowadzi do półek z tym asortymentem. Dodatkowo wyeksponowano je na końcówkach regałów. Na te miejsca trafiają także modne produkty impulsowe, jak maseczki do twarzy, czy balsamy do ust.

Jak dla każdej drogerii istotnym asortymentem dla Jasmina są kosmetyki do makijażu. Konsumentki mogą wybierać wśród 13 szaf makijażowych polskich i zagranicznych marek. Eveline, Golden Rose, Make-up Revolution, Paese, Pierre Rene, Catrice, Essence, Hean to tylko przykłady. Kosmetyki do makijażu pojawiają się także w odrębnych ekspozytorach, również przy kasie. Uwagę przyciąga firmowa ekspozycja lakierów hybrydowych i akcesoriów marki Pierre Rene. Obowiązkowym wyposażeniem jest również kącik makijażowy. Nie wszystkie marki makijażowe mogą liczyć na wystawienie swoich firmowych szaf. Część produktów znajduje się również na regałach – tu eksponowane są wybrane kosmetyki danych marek – te, które najlepiej rotują. Odrębny regał zajmują kosmetyki dla mężczyzn.

Uzupełnieniem kosmetycznej oferty sklepu są artykuły higieniczne, biżuteria, kuferki do przechowywania biżuterii, rajstopy i bielizna. Dość ważne miejsce w asortymencie zajmuje także chemia domowa – środki czystości, specjalistyczne preparaty, odświeżacze powietrza i perfumy do domu. W czasie lockdown drogeria została dobrze zaopatrzona w środki antybakteryjne. – Sklep normalnie funkcjonował, byliśmy i jesteśmy nadal dobrze zaopatrzeni w ten asortyment – mówi Małgorzata Stelmaszczyk-Piasecka, manager ds. franczyzy w sieci Jasmin, która odpowiada również za placówki własne sieci.

Wsparcie sprzedaży

Drogeria realizuje wszystkie działania marketingowe i promocyjne prowadzone w sieci Jasmin. Stałym elementem sprzedaży są promocje, zarówno te, które prezentowane są w danym momencie w gazetce reklamowej sieci Jasmin, jak i indywidualnie organizowane w sklepie. – Wprowadziliśmy także sprzedaż przykasową. Przez trzy dni przy kasie wystawiony jest określony asortyment oferowany w bardzo dobrej cenie. W ten sposób stymulujemy klientów do większych zakupów i podniesienia wartości koszyka zakupowego. Z sukcesem, to się sprawdziło i udało nam się te cele osiągnąć  – podkreśla Małgorzata Stelmaszczyk-Piasecka.

Drogerie Jasmin to polska sieć franczyzowa złożona z ponad 290 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jej historia sięga 1999 r. Operatorem sieci jest spółka Jasmin, głównym dostawcą firma  PGD Polska – największy dystrybutor kosmetyków i chemii domowej w Polsce, zarówno dla hurtowni, jak i klientów detalicznych. Działający w ramach PGD Polska Centralny Magazyn Kosmetyczny oferuje 18 tys. produktów dostępnych na platformie CMK.

Sieć Jasmin oferuje swoim partnerom franczyzowym wsparcie organizacyjne, sprzedażowe i marketingowe.  Wśród wielu zalet bycia partnerem jako główne sieć wymienia: wspólną politykę handlową, marketingową, zintegrowany system komputerowy i atrakcyjną wizualizację sklepów. Zespół koordynatorów sieci odpowiada za kontakty z franczyzobiorcami, uczestniczy w procesie otwierania sklepów i pomaga w ich stworzeniu od a do z. Przedsiębiorca przystępujący do sieci może otrzymać gotowy projekt sklepu, łącznie planogramem towarów i wskazówkami dotyczącymi rotacji produktów. Odpowiada za to Jasmin Grupa Projektowa. Sieć prowadzi szereg akcji marketingowych, jest aktywna w mediach społecznościowych. Na platformie Facebook ma obecnie 6960 obserwujących.

Konkurs Drogeria Roku 2020 zostanie rozstrzygnięty podczas Retail & FMCG Congress – Poland & CEE, który odbędzie sią w dn. 12-13 października 2020.

Jurorzy Drogerii Roku 2020 to praktycy rynku, menedżerowie z firm działających w branży kosmetycznej. Skład jury dostępny jest TUTAJ)

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 22:11