StoryEditor
Drogerie
24.05.2024 16:42

Promocje i akcje na Dzień Matki 2024 - od drogerii przez dyskonty do perfumerii

Jak co roku, wiele drogerii i perfumerii online oferuje promocje na produkty, które mogą stać się prezentami na Dzień Matki. / DALL-E
Jak co roku, z okazji Dnia Matki, drogerie, perfumerie oraz popularne sieciówki przygotowują dla swoich klientów szereg atrakcyjnych promocji. W tych szczególnych dniach sklepy oferują znaczne obniżki cen na produkty, które mogą stać się idealnymi prezentami dla matek – od luksusowych perfum, przez kosmetyki pielęgnacyjne, aż po elegancką biżuterię i akcesoria.

Ziko Dermo

Ziko Dermo przygotowało wyjątkową ofertę i w dniach od 21 do 26 maja Klienci będą mogli wybierać z ponad 600 kultowych produktów z rabatem aż do -40 proc.. Dodatkowo 26 maja będzie można skorzystać z darmowej dostawy z drogerii internetowej zikodermo.pl na hasło MAMA.

Cocolita

Cocolita oferuje rabaty do -40 proc. na prezenty na Dzień Matki; w ramach promocji dostępne są produkty do makijażu, pielęgnacji, zestawy prezentowe, zapachy i akcesoria do makijażu.

Super-Pharm

W Super-Pharm znajdziemy promocję do -60 proc. na zapachy, a kosmetyki Nivea można nabyć z rabatem do -40 proc..

Sephora

W pełnych kwiatowych dekoracji z okazji Dnia Mamy perfumeriach Sephora i na sephora.pl aż do 27 maja czeka mnóstwo pomysłów na wymarzony prezent w specjalnej cenie z rabatem -30 proc.. W perfumeriach stacjonarnych Sephora klienci programu lojalnościowego UNLIMITED otrzymają też do zakupów limitowane upominki: torbę, kosmetyczkę lub apaszkę.

image
Sephora

Douglas

Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, w dniach 22-25 maja 2024, w godzinach 11-20 w specjalnie zaaranżowanych strefach DOUGLAS POP-UP STORE w warszawskiej Elektrowni Powiśle odwiedzający będą mogli dokonać zakupów i spotkać się z ekspertami trzynastu marek, którzy pomogą wybrać idealny prezent dla mamy.

image
Perfumerie Douglas

Hebe

Hebe w ramach akcji na Dzień Matki proponuje szybką dostawę prezentów - nawet do 2h pod drzwi. Dodatkowo sieć oferuj rabat aż do -80 proc. z kartą My Hebe na wybrane grupy produktowe.

Lidl

Dyskont oferuje produkty z kategorii pielęgnacji twarzy w promocji 1+1 za złotówkę.

image
Lidl

Drogerie Natura

Klienci i klientki będą mogły odebrać dodatkowe 10 proc. zniżki z kodem KOCHAM na produkty oznaczone etykietą "-10 proc. DLA MAMY".

image
Drogerie Natura

Drogerie Vica

Vica również przygotowała z okazji Dnia Matki specjalną akcję promocyjną. Przy zrobieniu zakupów powyżej 50 zł klient czy klientka odbierze prezent - Saphir roll-on za złotówkę.

Drogerie Jaśmin

W ramach promocji na Dzień Matki Drogerie Jaśmin proponują zestawy prezentowe i kosmetyki do makijażu.

image
Drogerie Jaśmin

Rossmann

Rossmann proponuje na prezenty dla mam kosmetyki do makijażu, pielęgnacji i zapachy.

Aldi

Dyskont proponuje klientom i klientkom kosmetyki i suplementy diety w ramach prezentów na Dzień Matki.

image
Aldi

Czytaj także: Wyciszenie mailingów promocyjnych na Dzień Matki: dlaczego coraz więcej marek daje taką możliwość?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.11.2025 12:47
Prezes sieci DM z szacunkiem o konkurencie: Był odważnym pionierem, ojcem dyskontów drogeryjnych
Na zdjęciu (od lewej): prezes HDE dr Alexander von Preen, Dirk Rossmann i Christoph WernerJörg Sarbach/Studio Winkler

Christoph Werner, prezes największej niemieckiej sieci drogeryjnej DM, uhonorował w środę w Berlinie Dirka Rossmanna – założyciela drogerii Rossmann – w trakcie Niemieckiego Kongresu Handlu Detalicznego. W ocenie Wernera Dirk Rossmann jest osobą, która znacząco wpłynęła na kształt branży detalicznej w Niemczech i w Europie poprzez dzieło swojego życia, pracowitość, zaangażowanie w ważnych dla ludzi sprawach oraz biznesowe wizjonerstwo.

Prezes DM Drogerie Markt, Christoph Werner, wygłosił mowę pochwalną na cześć swojego konkurenta, który otrzymał nagrodę za całokształt twórczości od Niemieckiej Federacji Handlu Detalicznego (HDE). Werner podszedł do przemówienia bardzo osobiście, ponieważ urodzony w 1946 roku Dirk Rossmann był przyjacielem jego ojca – założyciela DM Götza W. Wernera (1944–2022). 

Nasz laureat [Dirk Rossmann - red.] często bywał u nas w domu i z pasją komentował światowe wydarzenia światowe z subiektywnej perspektywy. Jako dziecko byłem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ mój ojciec zwykle powstrzymywał się od wygłaszania takich stwierdzeń w obecności nas, dzieci – wyjaśnił Christoph Werner. 

Werner podkreślił również, że obydwie sieci drogeryjne – DM oraz Rossmann – od wielu lat prowadzą udaną współpracę, której podstawą jest przyjaźń obydwu przedsiębiorców. Przypomniał też, że w przeszłości, gdy powstawały obydwie sieci, ich założyciele byli “młodymi buntownikami, indywidualistami, którzy dzielnie stawiali czoła potężnym sieciom spożywczym, hipermarketom i domom towarowym, będąc nieustannie pod silną presją ze strony branży towarów markowych, gdy dążyli do obniżania cen” –  wyjaśnił prezes DM.

W swoim przemówieniu Christoph Werner przedstawił Dirka Rossmanna jako nieustraszonego pioniera. „Po sukcesie modelu dyskontów spożywczych w latach 60. i dyskusji o tzw. ‘zniesieniu cen odsprzedaży’ jako projekcie reformy polityki handlowej dla produktów drogeryjnych, 17 marca 1972 roku natychmiast otworzył pierwszą w Niemczech drogerię dyskontową. Wyprzedził tym samym przepisy, które weszły w życie dopiero dwa lata później, w połowie 1974 roku” – przypomniał Werner. Chociaż jego ojciec podjął i wdrożył ten pomysł biznesowy w 1973 roku, to Rossmann był pierwszym, który odważnie wkroczył w ten nowy format handlu detalicznego po zniesieniu dotychczasowych ograniczeń. 

image

DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

Werner przypomniał również, że 79-letni Dirk Rossmann jest także odnoszącym sukcesy autorem książek i osobą “pełną inspirujących sprzeczności” i niezwykle ambitną we wszelkich przedsięwzięciach, jakich się podejmuje. [Dirk Rossmann] ‘ma serce po właściwej stronie i dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu jest wzorem do naśladowania dla tego, co stanowi szlachetne oblicze przedsiębiorczości w naszym kraju” – podsumował Christoph Werner.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.11.2025 12:44
Woolworths Beauty rośnie o 14,7 proc. i rozwija działalność w Afryce Wschodniej
Sklep sieci WoolworthsFlickr

Woolworths Beauty odnotowało w ostatnim roku wzrost sprzedaży o 14,7 proc. w ujęciu rocznym, a liczba klientów korzystających z oferty kosmetycznej sieci przekroczyła milion w Republice Południowej Afryki. Dane te potwierdzają dynamiczny rozwój segmentu beauty w strukturze południowoafrykańskiego detalisty, który coraz śmielej konkuruje z międzynarodowymi graczami branży kosmetycznej.

Sieć wskazuje, że wzrost był napędzany przez rozwój wszystkich głównych kategorii — pielęgnacji skóry, zapachów, makijażu oraz pielęgnacji włosów. Woolworths podkreśla, że skuteczność strategii opiera się na tworzeniu doświadczeń zakupowych i emocjonalnym zaangażowaniu klienta. Przykładem tego podejścia jest cykliczne wydarzenie Summer Escape, które w tym roku odbyło się po raz drugi w Hyde Park w Johannesburgu. Wzięli w nim udział influencerzy, przedstawiciele mediów oraz klienci premium, zaproszeni na ekskluzywny pokaz nowości kosmetycznych.

Podczas wydarzenia zaprezentowano zarówno własną linię WBeauty, oferującą wegańskie i nietestowane na zwierzętach produkty, jak i znane światowe marki, m.in. Fenty Beauty oraz Dior. Dzięki takiej strategii Woolworths umacnia pozycję w segmencie beauty premium, jednocześnie budując wizerunek marki dbającej o zrównoważony rozwój i etyczną produkcję.

Firma rozszerza także działalność poza granice RPA. Jej sklep w Nairobi, zlokalizowany w centrum handlowym Sarit Centre, został przekształcony w regionalny punkt flagowy dla Afryki Wschodniej. Inwestycja ta ma stanowić pierwszy etap szerszej ekspansji na rynki Kenii, Tanzanii i Ugandy, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty kosmetyczne z wyższej półki.

Wyniki Woolworths Beauty podkreślają rosnące znaczenie sprzedaży kosmetyków w strukturze afrykańskiego handlu detalicznego. Dynamiczny wzrost, sięgający 14,7 proc. rok do roku, wskazuje, że połączenie strategii doświadczeń zakupowych z regionalną ekspansją może stać się jednym z najważniejszych czynników napędzających rozwój sieci w kolejnych latach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. listopad 2025 08:08