11 sierpnia 2022
W drogeriach Hebe w związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów pielęgnacją K-beauty, powiększa się oferta koreańskich kosmetyków i zabiegów...
10 sierpnia 2022
9 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Marka produktów do pielęgnacji włosów Olaplex odnotowała w ciągu sześciu miesięcy 2022 roku wzrost sprzedaży netto o niemal 47 proc. Liczy też na dalsze wzrosty...
8 sierpnia 2022
8 na 10 konsumentów przywiązuje dużą wagę do tego, czy w produktach są wykorzystywane odzyskane surowce. Tyle samo życzyłoby sobie wyraźnego oznaczania produktów...
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
28 lipca 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
E-commerce
HANDEL
9 czerwca 2022, 09:46
wiadomoscikosmetyczne.pl
Internetowa odsłona Drogerii Pigment została nagrodzona statuetką Drogeria Roku 2022 w tegorocznej edycji rankingu organizowanego przez Wiadomości Kosmetyczne. Jurorzy – menedżerowie z rynku kosmetycznego uznali, że drogeriapigment.pl jest najlepszą e-drogerią. W tej kategorii przyznali nagrodę ex aequo.
„Najlepsza e-drogeria” to bardzo ważne wyróżnienie w dobie tak szybko rosnącego kanału e-commerce i coraz większej konkurencji w segmencie sprzedaży kosmetyków online. W tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku znalazło to wyraz w przyznaniu nagrody ex aequo dla dwóch firm o zupełnie innym charakterze biznesu. Tytuł Najlepszej e-drogerii otrzymała hebe.pl, o czym pisaliśmy tutaj: Hebe z czterema statuetkami Drogeria Roku 2022 oraz e-sklep znany z wyszukiwania niszowych marek, szczególnie w segmencie kosmetyków naturalnych drogeriapigment.pl.
– Ta nagroda jest naszym zobowiązaniem wobec klientów, abyśmy cały czas koncentrowali się na tym, by uprzyjemniać im pobyt u nas – bez względu na to czy dokonują zakupów, czy chcą jedynie poprawić sobie nastrój odwiedzając nas. Dla nich będziemy podnosić sobie poprzeczkę. Dziękuję całej mojej załodze, bo mieć taki zespół to przywilej – podkreśliła Jolanta Stelmach, współwłaścicielka Drogerii Pigment odbierając nagrodę.
Grupa Pigment to sklep internetowy oraz trzy sklepy stacjonarne w Krakowie. W branży kosmetycznej, wśród dostwców, firma ma opinię innowacyjnej, wyprzedzającej trendy, odważnej we wprowadzaniu nowości. Słynie z wyszukiwania marek i produktów niszowych, unikalnych, które trudno znaleźć w ofercie innych drogerii. Trzon jej asortymentu stanowią marki naturalne, ekologiczne, certyfikowane. Legendarne są kolejki, które ustawiają się do stacjonarnych Drogerii Pigment w Krakowie.
Czytaj także: Artur Dygas, Grupa Pigment: Warto być eko, ale trzeba być w tym szczerym
Czytaj także: Drogeria Pigment otrzymała tytuł Filantropa Krakowa
Statuetki Drogeria Roku 2022 wręczyliśmy w 8 kategoriach 24 maja br. podczas gali wieńczącej Retail Trends 2022 oraz 10. Forum Branży Kosmetycznej.
Czytaj więcej: Drogeria Roku 2022. Znamy zwycięzców!
Ranking od 12 lat organizuje redakcja Wiadomości Kosmetycznych. Charakterystyczne czerwone logo Drogerii Roku można zobaczyć w witrynach wielu sklepów kosmetycznych w całej Polsce – należących do tych największych, najbardziej znanych sieci drogeryjnych, ale także lokalnych, dzięki którym polski rynek jest nadal różnorodny.
O tym, kto może pochwalić się logo Drogerii Roku przed konsumentami, ale także przed partnerami w biznesie, decydują fachowcy – menedżerowie z firm kosmetycznych a także eksperci z firm badawczych. By była to jak najbardziej reprezentatywna dla rynku grupa jurorów do tego grona zapraszani są przedstawiciele firm reprezentujących kapitał polski i międzynarodowy, koncerny o potężnej strukturze, jak i firmy rodzinne, producenci kosmetyków masowych, jak i niszowych. W tym roku było to grono aż 31 ekspertów. Jurorzy biorą pod uwagę szereg czynników takich jak rozwój sieci, inwestycje, asortyment, działania marketingowe, komunikację z konsumentami, partnerstwo we współpracy i reagowanie na trendy.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022