REKLAMAFBK_Banner Główny

HANDEL I DYSTRYBUCJA

E-commerce

PRAWO

E-COMMERCE

 

5 sierpnia 2022, 15:25



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Od 1 października na Facebooku nie będzie można organizować transmisji Live Shopping

Od 1 października na Facebooku nie będzie można organizować transmisji Live Shopping (fot. shutterstock)

Od 1 października 2022 r. na Facebooku nie będzie już można korzystać z funkcji Live Shopping umożliwiającej oznaczanie produktów w transmisjach sprzedażowych na żywo. Nadal funkcja ta będzie dostępna na Instagramie. Facebook i Instagram kierują się w stronę krótkich form wideo (Reels). 

REKLAMALinomag testowane przez WK baner w tekście

Od 1 października nie będzie już można organizować żadnych nowych ani zaplanowanych wydarzeń Live Shopping na Facebooku – poinformowała Meta. Użytkownicy nadal będą mogli używać funkcji Facebook Live do transmitowania wydarzeń na żywo, ale nie będą mogli mógł tworzyć list odtwarzania produktów ani oznaczać produktów w swoich transmisjach na żywo na Facebooku.

Ponieważ zachowania konsumentów związane z oglądaniem zmieniają się na krótkie formy wideo, skupiamy się na Rolkach (Reels) na Facebooku i Instagramie – podała Meta na swoim blogu.

Właściciel FB i Instagrama zachęca użytkowników, aby eksperymentowali właśnie z krótkim formami Reels i w nich także oznaczali na Instagramie produkty. Na Instagramie nadal będzie też dostępna funkcja Live Shopping. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

2Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~lara 2 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Wprowadzanie ludzi w błąd , miało nie być transmisji , a nadal są z możliwością komentowania , czyli nic sie nie zmieniło . Paranoja

    Edytowany: 5 miesięcy temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~lol 1 6 miesięcy temuocena: 67% 

    Do sal-nie bądź taki pewny, że ci sprzedaż wzrośnie, bo te filmy przeniosą się na inne platformy( nawet płatne), a Januszom, którzy windowali ceny w kosmos stanowczo mówimy nie ha, szukaj dalej frajerów.

    Edytowany: 6 miesięcy temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony