REKLAMAIX FBK_Baner główny_23.04.-22.06.2021
Magdalena Piwkowska, Trends & Content Development Leader, NielsenIQ i Michał Rudecki, Client Director, Beauty & Home Care, NielsenIQ

Magdalena Piwkowska, Trends & Content Development Leader, NielsenIQ i Michał Rudecki, Client Director, Beauty & Home Care, NielsenIQ (fot.materiały prasowe/Nielsen)

Trendy naturalne napędzają rynek kosmetyczny – to tytuł wykładu, który podczas Forum Branży Kosmetycznej poprowadzą Magdalena Piwkowska, Trends & Content Development Leader, NielsenIQ i Michał Rudecki, Client Director, Beauty & Home Care, NielsenIQ. Nie zabraknie także danych bezcennych dla branży, z których słynie Nielsen – analizy koszyka zakupowego, kategorii i lokalizacji sprzedaży.

Już 22 czerwca spotkamy się na wiosennej edycji Forum Branży Kosmetycznej, która odbędzie się pod hasłem Piękno z natury, nawiązującym do najsilniejszego trendu na rynku kosmetycznym.

Wykład wprowadzający przygotowali eksperci z renomowanej agencji badawczej NielsenIQ - Magdalena Piwkowska, Trends & Content Development Leader oraz Michał Rudecki, Client Director, Beauty & Home Care.

Tak zapowiadają swoje wystąpienie:

Zainteresowanie konsumentów „naturą” i działania biznesu wokół niej wchodzą w coraz dojrzalszy etap życia trendu. Dziś „natura” jest zdecydowanie w mainstreamie, a kosmetyczne półki produktów nawiązujących do tego trendu są tego najlepszym przykładem.

Wciąż jednak jesteśmy jeszcze przed szczytem popularności, a co więcej – trend naturalny ma wiele aspektów, które branża może podjąć, wykorzystać, ale także na które musi odpowiedzieć, aby być w kręgu zainteresowań konsumenta.

Naszą prezentacją chcemy pokazać wieloaspektowość „naturalności” – od trendów dotykających tematu zdrowia i opartych na produktach i składnikach z natury, przez oswajanie tematów tabu, naturalny wygląd, do tematów związanych z ochroną natury.

Przyjrzymy się produktom, które odniosły sukces sprzedażowy na rynku, sprawdzimy deklaracje konsumentów, poszukamy progresywnych działań mniejszych graczy na rynku, które mogą być inspiracją dla dużych graczy.

Nie zabraknie także danych bezcennych dla branży, z których słynie Nielsen – analizy koszyka zakupowego, kategorii i lokalizacji sprzedaży.

Magdalena Piwkowska  jest absolwentką Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych UKSW w Warszawie. Od Ponad 13 lat jest związana z branżą handlu i rynkiem FMCG. Łączy badania sprzedażowe i shopperowe z obserwacjami gospodarczymi, społecznymi i kulturowymi, aby wyciągać wnioski i sygnały zmian dla biznesu.

Michał Rudecki  jest Dyrektorem i Managerem w grupie Beauty & Home Care w NielsenIQ. Zarządza współpracą biznesową z szeroką grupą lokalnych i regionalnych klientów kategoriach kosmetycznych i chemii domowej. W poprzedniej roli, w ramach działu Innovation Practice pracował z firmami sektora FMCG nad rozwojem innowacji produktowych w segmentach chemii domowej oraz kosmetyków.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Udział w konferencji dla przedstawicieli handlu jest bezpłatny

PARTNERZY FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ 2021 Piękno z natury

Partnerzy Platynowi

DERMENA

HEMPOLAND

Partnerzy Złoci

HERBAPOL POLANA

Partnerzy Srebrni

TAAT

BERANI

LIRENE

Jeśli chcesz dołączyć do grona Partnerów Forum Branży Kosmetycznej 2021 skontaktuj się: bozena.graczyk@wg.media T: 519 042 669  hanna.twardowska@wg.media T: 731 301 288

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony