25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
26 maja 2022
Uważam, że rozpoczynający się kryzys, ten trudny czas, który jest wciąż przed nami, spowolni wprowadzanie na rynek nowych marek i produktów. Producenci będą...
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Innowacje
MARKI
24 stycznia 2022, 14:50
wiadomoscikosmetyczne.pl
MAC Cosmetics wprowadza spersonalizowany sposób testowania swoich produktów. (fot. Shutterstock)
MAC Cosmetics, która jest spółką zależną Estée Lauder Companies połączył siły z Perfect Corp, aby stworzyć innowacyjną platformę pobierania próbek online. Odkrywanie produktów będzie łączyć wirtualne przymiarki, dopasowywanie odcieni i fizyczne testowanie produktów dostarczane do klienta.
Spersonalizowane doświadczenie samplowania określano jest przez firmy jako „pierwsze w swoim rodzaju, cyfrowe i fizyczne studio Fix Foundation.
W obecnych czasach ważne jest, aby dostosować doświadczenia zakupowe do potrzeb klienta i wypełnić lukę między światem cyfrowym a fizycznym, umożliwiając konsumentom i markom podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji dotyczących pobierania próbek, a następnie zakupu produktu.
– Na stale rozwijającym się rynku, na którym elementy fizyczne i cyfrowe łączą się jak nigdy dotąd, nasze oparte na VTO doświadczenie SoPost nowej generacji łączy dopasowywanie odcieni z próbkami produktów. Od 2020 roku jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom radość z cyfrowego wypróbowania odcieni za pośrednictwem naszej usługi MAC Virtual Try On, ale chcieliśmy pójść o krok dalej i teraz możemy nie tylko dopasować, ale także zaoferować próbkę która jest dostarczana do domu – mówi Fiona Sainty, wiceprezes General Manager MAC Cosmetics UK & Ireland.
MAC (Make-up Art Cosmetics) to marka makijażowa, która powstała 30 lat temu Toronto w Kanadzie. Popularność marki wzrastała dzięki poparciu ze strony artystów makijażu, modelek, fotografów i dziennikarzy z całego świata. Od 1994 roku marka jest częścią Estée Lauder Companies. Kosmetyki M·A·C są sprzedawana obecnie w ponad 120 krajach. Firma wciąż angażuje się w opracowywanie nowych kategorii, produktów i ponad 50 kolekcji każdego roku, z których wszystkie nadal zaspokajają zapotrzebowanie zarówno konsumentów, jak i profesjonalnych wizażystów.
Przeczytaj również: MAC zatrudnił byłą dyrektor Revlon na stanowisku wiceprezes ds. marketingu globalnego
Technologia w branży kosmetycznej idzie bardzo daleko. Sztucznej inteligencji i algorytmów
Cosmetify, cyfrowa porównywarka cen, opublikowała zestawienie najgorętszych marek
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022