REKLAMALuba - Banner Główny - 24.02-01.03.

WYDARZENIA I PREMIERY

 

23 stycznia 2020, 16:11



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Dior rozpoczął nową kampanię marketingową swojej serii produktów przeciwzmarszczkowych Dior Capture Totale C.E.L.L, której twarzą jest brazylijska modelka Gisele Bündchen.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Belka w artykuałch (13-28.02.2020)
Znana modelka reklamuje nową linię anti- age marki Dior bazując na swoich osobistych doświadczeniach

Znana modelka reklamuje nową linię anti- age marki Dior bazując na swoich osobistych doświadczeniach (fot. Instagram Gisele Bundchen)

Gisele Bündchen promuje troskę o siebie i wellness w kontekście nowej linii kosmetyków marki, w tym serum Capture Totale, podkreślając swoją walkę z lękami i niepokojem. Modelka opowiada jak rutyna odnowy biologicznej i czas dla siebie umożliwiły jej ucieczkę od demonów umysłu.

Dior połączył badania nad komórkami macierzystymi i wiedzę o kwiatach z nową technologią wektorową, aby umożliwić swojemu nowemu produktowi głębszą penetrację skóry.

Ponieważ 91 proc. składników nowej linii jest według marki naturalnego pochodzenia i znajduje się w ekologicznym opakowaniu nadającym się do recyklingu, nowa seria kosmetyczna podkreśla chęć marki do włączenia się do nurtu zrównoważonego rozwoju.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony