StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.05.2023 00:00

H&M poszerza asortyment kosmetyczny. Przyjrzeliśmy się całej ofercie beauty [FOTOREPORTAŻ]

OHH! (Oh Hey Hero) to wegańska marka pielęgnacyjna, która w kwietniu tego roku uzupełniła asortyment beauty w sklepach H&M, na którą składa się także szeroka oferta produktów do makijażu i akcesoriów / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
W oczekiwaniu na otwarcie polskich sklepów H&M Beauty przyjrzeliśmy się ofercie kosmetycznej w sklepach odzieżowych sieci. Obecnie pełen asortyment to około 700 produktów. Oprócz kosmetyków kolorowych, od których sieć zaczynała, znaleźliśmy produkty pielęgnacyjne do ciała w modnym wegańskim trendzie, które swoją premierę miały w kwietniu tego roku. Regały z kosmetykami oferują też liczne akcesoria makijażowe, pielęgnacyjne do ciała i twarzy oraz szczotki do włosów, maszynki do golenia i kosmetyczki. Zapraszamy do oglądania zdjęć – może wyłapiecie jeszcze inne ciekawe pozycje w asortymencie…

Siec sklepów odzieżowych H&M w stolicy Norwegii otworzyła swój pierwszy salon H&M Beauty. Na półkach oprócz kosmetyków marek własnych (w tym premiery kwietnia 2023 roku – wegańskiej marki Ohh! do pielęgnacji ciała) stanęły produkty takich brandów jak Huda Beauty, Smashbox, Anastasia Beverly Hills, KVD czy Origins.

Czytaj też: Pierwsza drogeria H&M Beauty otwarta

Na razie firma nie zdradza jakie ma plany rozwoju konceptu na innych rynkach. Wiadomo jedynie, że kolejny sklep zostanie otwarty 25 maja, też w Oslo. Nie mamy informacji, czy salony z ofertą kosmetyczną będą powstały także w Polsce – nasze pytania na ten temat pozostają od miesiąca bez odpowiedzi.

W oczekiwaniu na rozwój wypadków spójrzmy więc, jaka jest obecna oferta kosmetyczna w sklepach z logo H&M w Polsce. W salonie w warszawskich Złotych Tarasach główna ekspozycja kosmetyków zajmuje trzy regały zlokalizowane blisko kas.

Jednak oferta poszczególnych produktów prezentowana jest też wśród asortymentu odzieżowego, do którego kosmetyki nawiązują tematycznie. Dla przykładu rozświetlacze do ciała stoją wśród produktów oferowanych jako niezbędne na upalne lato.

H&M swoją ofertę kosmetyczną zaczynało od kolorówki. Dziś stanowi ona pokaźną część kolekcji H&M Beauty. 

Wrażenie robi wybór odcieni podkładów...

...ale też róży, bronzerów i innych produktów do konturowania.

Podobnie jest z cieniami i kredkami do powiek:

Jednak nie tylko kolorystyka jest wyróżnikiem oferty H&M Beauty. Sięgając po tusz do rzęs wybierać można pośród różnych kształtów szczoteczek i możliwości stylizacyjnych.

Niesamowity wybór stanowi też oferta lakierów do paznokci.

Oprócz szerokiej palety kolorystycznej, asortyment podzielony jest na klasyczne emalie oraz lakiery wegańskie w buteleczkach z drewnianą zakrętką.    

Niedawno, bo w kwietniu tego roku, ofertę kosmetyków z asortymentem produktów do makijażu i manicure uzupełniła linia wegańskich produktów pielęgnacyjnych do ciała. W ramach marki OHH! (Oh Hey Hero) sprzedawane są: żel pod prysznic, peeling, serum i emulsja do ciała, sztyft nawilżający, krem do ciała, antyperspiranty i dezodoranty, a także maszynki do golenia wraz z wymiennymi wkładami oraz kosmetyczki.   

Oprócz kosmetyków w H&M można kupić liczne akcesoria kosmetyczne...

... przydatne zarówno podczas  wykonywania makijażu...

...pielęgnacji twarzy i ciała...

...jak i pielęgnacji włosów.

Kosmetyki, które znaleźć można na półkach sklepów H&M, kupić można też w e-sklepie. Produkty, których w sumie jest 700, są tu podzielone na rozmaite kategorie, w tym must have w podróży czy wegańska pielęgnacja ciała. 

H&M ma obecnie w Polsce około 200 sklepów. W sumie na świecie siec prowadzi około 5 tys. sklepów w 38 krajach Europy, Ameryki północnej (USA i Kanada), Azji (Chiny, Kuwejt, Kambodża, Ziednoczone Emiraty Arabskie) i Afryki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.08.2025 16:38
Miniso debiutuje w Warszawie po raz drugi. Blind boxy przyciągnęły tłumy klientów [GALERIA]
597982
/ Marzena Szulc
597976
/ Marzena Szulc
597984
/ Marzena Szulc
597975
/ Marzena Szulc
597982
597976
597984
597975
Gallery

Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu Miniso z zabawkami kolekcjonerskimi okazało się wielkim hitem. Klienci czekali na wejście do środka sklepu w długiej kolejce, a pierwsi z nich ustawiali się w ogonku już kilka godzin przed otwarciem. Pierwszy (po kilkuletniej przerwie) sklep chińskiej sieci Warszawie został otwarty w sobotę 23 sierpnia na parterze warszawskiego CH Złote Tarasy.

We flagowym sklepie sieci Miniso w Warszawie, liczącym 1 tys. mkw., można znaleźć bardzo duży wybór popularnych winylowych pluszaków, m.in. z disneyowskich serii Stitch i Myszka Miki. W ofercie ponadto klienci znajdą artykuły modowe, gadżety i artykuły gospodarstwa domowego.

Sieć oferuje szeroką gamę produktów lifestylowych – od artykułów gospodarstwa domowego po akcesoria modowe i zabawki. Posiada już ponad 7,7 tys. sklepów w ponad 110 krajach. 

Pochodząca z Chin (ale stylizująca się na japońską) sieć powraca na polski rynek po kilkuletniej nieobecności. Marka zadebiutowała w Polsce w 2018 roku, prowadząc cztery sklepy (pierwszy z nich zadebiutował przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie). Ówczesne ambitne plany zakładały rozwój do 100 placówek do 2020 roku. Jednak plany te pokrzyżowała pandemia, w wyniku której firma wycofała się z Polski. 

Teraz, po blisko pięciu latach, Miniso powraca ze sklepem w prestiżowej lokalizacji – czyli w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych nie tylko w stolicy, ale i w Polsce. Złote Tarasy, mieszczące się w sąsiedztwie Dworca Centralnego, przyciągają młodzież i konsumentów z najmłodszych pokoleń (nierzadko – fanów japońskiej popkultury, anime i Labubu).

Wcześniej rozwój sieci prowadziła firma Miniso Lifestyle Polska, obecnie odpowiada za to spółka Miniso Trading.

Miniso ma w swojej ofercie szeroką gamę produktów konsumpcyjnych, w tym m.in. kosmetyki, zabawki, artykuły gospodarstwa domowego, akcesoria modowe, artykuły papiernicze, elektronikę, żywność i napoje, produkty zapachowe, tekstylia oraz nowoczesne gadżety, blind boxy i przedmioty inspirowane popkulturą. Sieć kładzie nacisk na dostępność produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach, zgodnych z popularnymi trendami.

image

MiniSo wraca do Polski. Po nieudanym debiucie planuje nowy start w Złotych Tarasach

Sieć prowadzi dynamiczny rozwój, otwierając ok. 800 nowych sklepów rocznie. Oprócz flagowej sieci, Miniso inwestuje również w rozwój konceptu Top Toy, który specjalizuje się w sprzedaży zabawek kolekcjonerskich i popkulturowych gadżetów. Sklepów takich jest obecnie blisko 300.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.08.2025 14:12
Były Produkciaki, będą… Biedroniaki? Biedronka lada dzień ujawni nowy gang maskotek
Jak będą się nazywać nowe maskotki z Biedronki? Sieć ujawni to już niedługoBiedronka/Biedronka mat. prasowe

Do sklepów z logo Biedronki za kilka dni zawita kolejny (już ósmy!) maskotkowy gang. Czy nowe maskotki z Biedronki, kluczowy element strategii lojalnościowej sieci popularnych dyskontów, wzbudzą ponownie silne emocje i naklejkowo-maskotkowy szał wśród klientów portugalskiej sieci? Wiemy już, kiedy pierwsze zabawki z nowej serii trafią do sklepów – i w ręce klientów.

Świeżaki, Produkciaki, Słodziaki… Teraz czas na Biedroniaka?

Najnowsza seria maskotek, które klienci Biedronki będą mogli zdobywać, robiąc zakupy w sklepach sieci, pojawią się najprawdopodobniej już w najbliższy poniedziałek, czyli 25 sierpnia.

Podczas poprzednich, podobnych akcji Biedronki, klienci mieli już sposobność zdobywać zabawki, należące do różnych “gangów” – mieliśmy słynne Świeżaki, były też Fajniaki, Swojaki, Bystrzaki, czy ostatnio Produkciaki. Jak zostaną nazwane zabawki z najnowszej serii?

Sieć oficjalnie nie ujawniła jeszcze nazwy nowych maskotek. Z ustaleń redakcji portalu Wiadomości Handlowe wynika, że najbardziej prawdopodobnym wariantem wydaje się Gang Biedroniaków. 

image

Nowy gang maskotek w Biedronce! Wiemy, kiedy w sklepach sieci rozpocznie się szaleństwo

Jak będzie naprawdę – klienci Biedronki dowiedzą się już za kilka dni.  Wiadomo, że Biedronka traktuje sprawę nazwy dla nowych maskotek bardzo poważnie, bowiem już w czerwcu zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym RP trzy różne znaki towarowe: Gang Biedroniaków, Gang Spożywczaków i Gang Moneciaków. 

“Biedronka już kilka razy zastosowała manewr z rejestracją trzech nazw zamiast jednej. Przykładowo, w 2024 r. firma złożyła wnioski o rejestrację znaków towarowych Gang Fantastyczniaków, Gang Planeciaków i Gang Produkciaków. Następnie Biedronka podjęła decyzję o wyborze ostatniej ze wspomnianych nazw” – przypominają Wiadomości Handlowe.

Czy maskotki z Biedronki “zażrą” po raz kolejny?

Organizowane przez Biedronkę co roku akcje lojalnościowe, kuszące klientów możliwością zebrania kolekcji maskotek, stały się już pewnego rodzaju tradycją i marketingowym (oraz socjologicznym) fenomenem. Zbieraniu naklejek, które można było następnie wymienić na pożądane maskotki, towarzyszyły duże emocje, spory, a nawet walki wśród klientów.

Każda taka akcja przynosiła sklepom, należącym do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, bardzo duże wzrosty sprzedaży. Z podsumowania ubiegłorocznej akcji “maskotkowej” wynika, że Biedronka w ciągu trwającej pięć tygodni akcji (z Gangiem Produkciaków w roli głównej) rozdystrybuowała wśród klientów ok.  800 tys. maskotek. Aby odebrać jednego Produkcie, klient musiał zgromadzić 60 naklejek.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. sierpień 2025 00:46