REKLAMAFBK 2019 - baner główny (sierpień 2019)

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

20 sierpnia 2019, 12:46



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
OEX E-Business realizuje dostawy dla klientów Harper Hygienics we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce i za granicą.

OEX E-Business realizuje dostawy dla klientów Harper Hygienics we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce i za granicą. (fot. mat. prasowe )

Operatorem usług logistycznych Harper Hygienics została firma OEX E-Business. Współpraca obejmuje między innymi: magazynowanie, kompletowanie zamówień na terenie Polski i Europy oraz obsługę zwrotów.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach

Dzięki elastycznym modelom świadczenia usług oraz dopasowaniu rozwiązań do potrzeb klienta, spółka z grupy OEX umożliwia sprawne przejęcie operacji logistycznych – zapewnił podwykonawca w komunikacie. Firma gwarantuje też, że w okresie przejściowym ewentualne trudności związane ze zmianą dostawcy zostaną zminimalizowane dzięki wykorzystaniu  systemu operacyjnego Harper Hygienics i jego integrację z własnymi narzędziami.

– W ciągu 1,5 miesiąca przyjęliśmy około 10 tys. palet z Harper Hygienics, co stanowi  kilkunastoprocentowym wzrost wypełnienia naszych magazynów. Wysyłka towaru odbywa się bez wstrzymywania operacji u naszego klienta – wyjaśnił Grzegorz Wroniszewski, członek zarządu OEX E-Business.

– Dzięki współpracy z OEX E-Business mamy zapewnione wsparcie naszego systemu realizacji zamówień. Przede wszystkim chodzi o ciągłość realizacji dostaw dla naszych klientów we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce. OEX E-Business dysponuje również odpowiednim zapleczem, technologią oraz doświadczeniem w obsłudze zamówień eksportowych, które stanowią dużą część naszego biznesu – podsumował Marcin Wasilewski, supply chain manager Harper Hygienics.

Firma Harper Hygienics powstała w 1990 roku. Ma pozycje lidera rynku polskiego w kategoriach higieny osobistej i pielęgnacji niemowląt. Jest właścicielem marek takich jak: Cleanic, Presto, Kindii oraz producentem marek własnych dla sieci detalicznych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony