StoryEditor
Producenci
23.11.2021 00:00

Idea i trend pro-age. Starzejmy się pięknie i szczęśliwie

Świat i podejście do tego czym jest piękno i jak dbać o urodę uległo zmianie. Kobiety dostrzegają siebie i swoją urodę, taką jaką jest. Już nie starają się za wszelką cenę walczyć z upływającym czasem, co nie oznacza, że nie zależy im na atrakcyjnym wyglądzie. Dlatego pojawiła się idea pro-age, która jest określana jako „happy aging”, czyli szczęśliwe starzenie. Tę filozofię wyznaje marka Senelle.

Otwieramy się na nowe spojrzenie na zmiany naszego ciała w czasie – akceptujemy zmarszczki, zamiast je likwidować, bo są piękne i świadczą doświadczeniu, o wyjątkowym i pięknym życiu. Zaczynamy być dumne z tego jak się zmieniamy, pozwalamy sobie na bycie tu i teraz, jednocześnie czule opiekując się swoim ciałem. Filozofia pro-age uczy nas, że lepiej zapobiegać niż likwidować pojawiające się zmiany. Najlepiej jednak myśleć o opiece nad swoim ciałem już od 25 roku życia, kiedy zaczynają się procesy starzenia. Warto uczyć się akceptacji tych zmian i cieszyć się tym, co przynosi kolejny etap życia. Każde ciało jest piękne bez względu na wiek. 

Jak Senelle realizuje filozofię pro-age?

Senelle – to świadoma pielęgnacja kobiet akceptujących siebie i zmiany zachodzące w skórze z upływem czasu. Wspomaga procesy zachowujące młodość bez agresywnej walki z naturą. To nie znaczy, że Senelle zachęca do odpuszczania, wręcz przeciwnie! Pomaga dopasować pielęgnację do stylu życia i naturalnych procesów związanych z upływem czasu, wykorzystując np. składniki biomimetyczne oraz nowoczesne rozwiązania.

Naturalna pielęgnacja Senelle opiera się na:
•    nawilżaniu
•    ochronie wrażliwej skóry
•    odżywianiu, kiedy potrzeba
•    redukowaniu przebarwień i niedoskonałości
•    wzmacnianiu naczynek
•    dbaniu o umysł i emocje
•    wspieraniu samoakceptacji i dawaniu radości tu i teraz

Jeśli kobiety będą świadome zmian i nie będą na siłę walczyć z naturą, mają szansę być tu i teraz. Skupić się na tym, co ważne i dostrzegać własne piękno na każdym etapie życia. W filozofii pro-age nie ma miejsca na rezygnację z pięknego wyglądu, wręcz przeciwnie – stajemy się uważne na siebie, swoje potrzeby i zapewniamy wszystko, to co najlepsze dla ciała i umysłu: naturalną pielęgnację, zdrowe posiłki, rozwój talentów, kontakt z ludźmi i naturą. 

Warto zaprosić do nowego stylu życia SENELLE – naturalna pielęgnacja pro-age, która chroni prawdzie piękno.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 20:26