9 czerwca 2023
Sieć DP Drogerie Polskie ma już 13 lat. Przypomina o tym konsumentom proponując z tej okazji nowe marki i specjalne ceny pod hasłem „Urodzinowe hity cenowe”. DP...
7 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Branża kosmetyczna stoi w obliczu kryzysu regulacyjnego. Stosowanie olejków eterycznych i ekstraktów roślinnych jest zagrożone przez propozycję Komisji Europejskiej i...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
MARKI
28 października 2022, 13:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Puder dla dzieci przez dekady był jednym z najpopularniejszych produktów koncernu Johnson & Johnson, jednak konsumenci coraz bardziej stawiają mu opór (Shutterstock)
Według raportu opublikowanego przez Fierce Pharma, firma Johnson & Johnson sprzedała zakład produkcyjny w pobliżu Hyderabad, który nigdy nie rozpoczął działalności ze względu na kontrowersje związane z talkiem. Przedsiębiorstwo Hetero nabyło obiekt za nieujawnioną sumę, podobno w okolicach 130 milionów rupii.
Firma Johnson & Johnson sprzedała zakład produkcyjny w Indiach, który nigdy nie rozpoczął działalności. Firma Hetero, która przejmuje obiekt, planuje przekształcić działkę o powierzchni 55 akrów we flagowy obiekt i przeznaczyła 600 milionów rupii na jego renowację i modernizację.
Budowa nowego zakładu, przeznaczonego do produkcji pudru i innych produktów kosmetycznych i higienicznych, była w toku, kiedy firma Johnson & Johnson została zaatakowana serią pozwów zbiorowych. Amerykański gigant FMCG zapowiedział od tego czasu, że zastąpi talk stosowany w produktach skrobią kukurydzianą.
Czytaj więcej: Johnson & Johnson zastąpi talk w pudrze mąką kukurydzianą. Procesy przyniosły skute
„Zobowiązujemy się zainwestować ponad 75 milionów dolarów w modernizację i ulepszenie istniejących obiektów w zakładzie oraz rozszerzenie produkcji naszych globalnych produktów biologicznych i sterylnych produktów farmaceutycznych”, powiedział dyrektor zarządzający Hetero, Vamsi Krishna Bandi, w oficjalnym komunikacie.
Przypomnijmy, że talk dla niemowląt Johnson & Johnson wzbudza kontrowersje na całym świecie. Od 1971 do początków lat 90' testy talków wykazywały regularnie obecność niewielkich ilości azbestu (o którym wiadomo, że jest rakotwórczy) – jest to odnotowane w wewnętrznych rejestrach firmy, według Reutersa. Firma ma do czynienia z tysiącami pozwów od kobiet, które rzekomo zachorowały na raka jajnika przez używanie talków. Jednak do tej pory firma nadal utrzymuje swoje oświadczenie, że produkt jest bezpieczny, przetestowany w niezależnych analizach naukowych.
Portugalski urząd ds. Konkurencji (AdC) ukarał grzywną o łącznej wysokości 16,9 mln euro
Johnson & Johnson opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2023 r. Firma
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023