REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v1

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Kupujący w internecie chcą za podzielenie się opinią, czy informacjami o ich zwyczajach zakupowych dostać konkretne korzyści

Kupujący w internecie chcą za podzielenie się opinią, czy informacjami o ich zwyczajach zakupowych dostać konkretne korzyści (fot. shutterstock)

Internet jest idealnym miejscem do zbierania opinii i informacji o konsumentach. Ci są skłonni podzielić się danymi, ale oczekują czegoś w zamian. Najlepiej zniżek.

REKLAMAStrategia zielona webinar (BelkawArtykułach)

Jak wynika  z raportu „Co (u)gryzie e-commerce 2021” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Mobile Institute, konsumenci, którzy byliby skłonni podzielić się z marką swoimi danymi, nie chcą robić tego za darmo. Oczekują konkretnych korzyści, np. zniżek na zakupy  (35 proc. wskazań), małych prezentów-niespodzianek (23 proc.), szybszej dostawy (22 proc.). 

Konsumenci są zainteresowani dzieleniem się z marką swoimi pomysłami, a nawet uczestnictwem w społeczności zbudowanej wokół marki, gdzie mówiliby o swoich doświadczeniach zakupowych i   braliby udział w różnorodnych badaniach. Taką opcję współpracy z marką deklaruje 37 proc. internautów, 51 proc. klientów z pokolenia Millennials i 63 proc. kupujących w Internecie najczęściej. 
Jednak taka społeczność, zdaniem konsumentów, powinna w zamian za ich zaangażowanie oferować im punkty lojalnościowe, zniżki albo możliwość wsparcia akcji charytatywnych. 

Dodatkowe bonusy zachęcają też konsumentów do dzielenia się opiniami z e-sklepem. 7 na 10 badanych przyznaje, że jest to dobry motywator. Wśród bonusów, które badani wymieniają jako najbardziej interesujące i motywujące, są: darmowa dostawa lub zwrot, zniżki na zakupy, drobne podarunki, priorytetowe traktowanie zgłoszeń, a nawet możliwość współpracy z marką, której przykład został opisany powyżej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony