REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020

Trendy eko, wskazówki dla branży kosmetycznej na postcovidowską przyszłość, kosmetyczne nowości na lato – to wszystko znajdziecie w najnowszym wydaniu „Wiadomości Kosmetycznych", które, oprócz wersji drukowanej, jest także bezpłatnie dostępne do pobrania w wersji online. 

REKLAMAForum Branży Kosmetycznej (belka w artykułach) 4-31.08.2020 r.

Kosmetyki do makijażu, lakiery do paznokci, lekkie kremy, preparaty do opalania – wszyscy czekaliśmy na to, żeby było jak dawniej, żeby stały się nam potrzebne i żeby chciało się nam ich używać. Branża może odetchnąć z ulgą, tak się stało – letni sezon rządzi się swoimi prawami, kobiety ruszyły na zakupy, choć echo koronawirusa ciągle gdzieś wybrzmiewa.

Niewiele osób jest dziś skłonnych powiedzieć, jak w dłuższej perspektywie pandemia wpłynie na rynek kosmetyczny. Wzbraniają się przed wiążącymi opiniami producenci i detaliści. – Będzie się on zmieniał w sposób nieprzewidywalny – powiedział Henryk Orfinger, wiceprezes Grupy Dr Irena Eris w obszernym wywiadzie, który możecie przeczytać na naszym portalu. Dlaczego sytuacja jest nieprzewidywalna? Bo jest wiele zmiennych, a najważniejszym czynnikiem są zachowania konsumentów – czy i na co będą chcieli wydawać pieniądze.

 
 
 
 
 

Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region, uważa, że z pewnością będziemy mieć do czynienia z nowymi zwyczajami zakupowymi. – Klienci już teraz decydują się na mniej impulsywne, bardziej przemyślane zakupy. Zauważamy też, że chcą wspierać mniejsze lokalne marki tworzone przez małe firmy, a w swoich wyborach zwracają uwagę na przestrzeganie przez nie zasad społecznej odpowiedzialności. Zainteresowania klientów przesuwają się też w kierunku pielęgnacji i suplementów diety – mówi szefowa Douglasa w Polsce w wywiadzie pt. „Omnichannel pomógł nam łagodniej przejść przez kryzys”, który znajdziecie w najnowszym wydaniu „Wiadomości Kosmetycznych".

Nie słabnie zainteresowanie kosmetykami naturalnymi, certyfikowanymi. Wegańskie formuły coraz odważniej wkraczają do wszystkich kategorii kosmetycznego rynku. Znajduje to odzwierciedlenie w nowościach zapowiadanych w segmencie makijażu. Tutaj naturalne, roślinne składniki pełnią już nie tylko funkcję pielęgnacyjną, ale także antywirusową i antybakteryjną. O tym trendzie wspominamy w tekście „Modny makijaż? Naturalny i wegański”.

Badacze analizujący światowe trendy wskazują, że konsumenci staną się jeszcze bardziej krytyczni, będą dyktować, jakich produktów i usług oczekują od firm z branży kosmetycznej. Aby sprostać tym oczekiwaniom, standardem staną się kosmetyki z przejrzystymi składami. Na co jeszcze będą zwracać uwagę konsumenci i jakie zjawiska zdominują rynek beauty dowiecie się z opracowania „Wymagający konsumenci przestaną słuchać infuencerów”, w którym agencja badawcza Mintel udziela producentom kosmetyków wskazówek na przyszłość.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony