StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.06.2022 00:00

Kosmetyki w Empiku to głównie oferta prezentowa w trendzie naturalnym [FOTOREPORTAŻ]

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Wyeksponowane propozycje znakomicie sprawdzą się jako prezent, choć fani naturalnej pielęgnacji z pewnością znajdą tu ciekawe rozwiązania dla siebie.

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Na początku były dostępne jedynie w warszawskiej Westfield Arkadii, łódzkiej Manufakturze i gdańskiej Galerii Bałtyckiej.

Czytaj też: Nacomi, 4 Szpaki i Bracia Mydlarze na półkach w salonach Empik

W tym roku koncept pojawia się w coraz większej liczbie salonów. My przyjrzeliśmy się ekspozycji w warszawskiej Galerii Mokotów. Nie jest ona wielka – kosmetyki są ustawiona na jednym stole i jednym regale zlokalizowanych w sąsiedztwie artykułów do dekoracji wnętrz. Oprócz tego, że mają właściwości pielęgnujące, świetnie będą się prezentować w łazience.

Peelingi do ciała, pudry do kąpieli czy masła do twarzy i ciała z Miodowej Mydlarni oferowane są w słoikach, które po wykorzystaniu zawartości z powodzeniem można użyć do przechowywania domowych przetworów.

Oprócz pojedynczych produktów w ofercie są różnorodne zestawy kosmetyków z woskiem pszczelim.

Natomiast pyłek pszczeli klienci Empiku znajdą w kosmetykach Honey Therapy

Jako prezent sprawdzą się też produkty do kąpieli. Empik oferuje ciekawe propozycje od Braci Mydlarzy – są to szoty do kąpieli składający się z soli, kwiatów i ziół.

Dostępne są też w zestawach z innymi kosmetykami przydatnymi do i po kąpieli.

Oferta kąpielowa to także bomby, musy i sole od marki Nacomi.

Masła i musy do ciała można też wybierać z asortymentu marki Cztery Szpaki.

Oferta mydlarni dostępna w Empiku to także pielęgnacja i makijaż twarzy.   

Dolina Czeremchy, oprócz maseł i peelingów do ciała, oferuje też bawełniane ręczniki.

Znakomitym uzupełnieniem kosmetycznej oferty w Empiku są świece zapachowe.  

 

Empik to także jedna z największych lifestylowych platform sprzedażowych e-commerce. W internetowym sklepie empilk.com, w zakładce Zdrowie i Uroda znajdziemy m.in. perfumy, kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki naturalne, dermokosmetyki, akcesoria kosmetyczne, produkty i akcesoria do wykonania manicure, a także biżuterię i akcesoria erotyczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. wrzesień 2025 18:34