StoryEditor
Sieci i centra handlowe
30.05.2025 15:26

Empik rozwija ofertę retail media – nowe możliwości dla reklamodawców, w tym kosmetycznych

Ekspozycja kosmetyków w Empiku w warszawskiej Galerii Mokotów. / Katarzyna Bochner

Empik intensyfikuje działania w obszarze retail media, rozszerzając swoje narzędzia promocyjne o nowe kanały dotarcia do klientów. Poza platformą Empik Ads, która umożliwia samodzielne prowadzenie kampanii online, marka udostępniła reklamodawcom ponad 370 salonów stacjonarnych jako przestrzeń promocyjną. W efekcie Empik oferuje kompleksowe możliwości prowadzenia omnikanałowych kampanii reklamowych, obejmujących zarówno internet, jak i sklepy fizyczne.

Z danych Empiku wynika, że rocznie z oferty firmy korzysta ponad 10 mln klientów, co czyni tę platformę jednym z najważniejszych graczy na rynku retail media w Polsce. Uruchomiona wcześniej usługa Empik Ads zdobyła już zaufanie ponad 1700 partnerów, którzy dzięki niej odnotowują średnio niemal dziesięciokrotny zwrot z inwestycji reklamowej. Rok 2024 był szczególnie dynamiczny pod względem rozwoju usług marketingowych, co przełożyło się na wzrost dochodów netto w tym obszarze.

Empik inwestuje również w rozwój infrastruktury fizycznej. W 2024 roku w jednej trzeciej salonów pojawiły się nowe ekrany witrynowe, a w 2025 liczba ta ma rosnąć. Dodatkowo, w strefach przykasowych umieszczono cyfrowe nośniki reklamowe, takie jak ekrany kas samoobsługowych, terminale płatnicze i telewizory. Firma planuje dalsze wdrożenia rozwiązań opartych na zaawansowanym targetowaniu komunikatów w salonach, z uwzględnieniem lokalizacji oraz profilu klienta.

Szczególne możliwości promocyjne oferuje flagowy salon Empik Marszałkowska w Warszawie, który dzięki lokalizacji i nowoczesnym przeszkleniom stanowi jeden z najbardziej widocznych punktów handlowych w stolicy. Oprócz cyfrowych ekranów wewnątrz i na zewnątrz sklepu, reklamodawcy mogą skorzystać z przestrzeni eventowej na poziomie -1. Umożliwia ona organizację wydarzeń promocyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb partnerów.

Empik, choć kojarzony głównie z książkami i kulturą, od kilku dekad rozwija również ofertę kosmetyczną, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb konsumentów. Produkty z kategorii beauty dostępne są zarówno w salonach stacjonarnych, jak i online, obejmując m.in. perfumy, kosmetyki pielęgnacyjne i makijażowe, a także produkty wegańskie i naturalne. Dzięki temu Empik stał się istotnym graczem także w tym segmencie rynku, łącząc zakupy kosmetyczne z wygodą wielokanałowej obsługi klienta i atrakcyjnym kontekstem zakupowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:30