StoryEditor
Producenci
12.12.2022 00:00

Krem The Saem SPF 50+ PA++++ Jeju Fresh Aloe zdobywcą srebrnej Perły Rynku Kosmetycznego 2022

Produkty do pielęgnacji The Saem odwołują się do koreańskich sposobów dbania o urodę, czerpiąc z najczystszych źródeł natury. Marka to swoisty prekursor w tworzeniu rytuałów pielęgnacyjnych dla twarzy i ciała, opartych na koreańskim stylu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Ich wyznacznikiem jest minimalizm połączony ze skutecznością, dzięki któremu jeden odpowiednio dobrany produkt odpowie na większość potrzeb skóry.

Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego dla kremu SPF 50+ PA++++ z linii Jeju Fresh Aloe, zawierającej aloes pochodzący z najczystszej wyspy Jeju to wyjątkowe wyróżnienie. Dla firmy Sonia - oficjalnego dystrybutora marki The Saem w Polsce - to motywacja i utwierdzenie w słuszności działań, polegających na stawianiu na wysokiej jakości produkty. Dzięki takiemu podejściu klienci mają coraz szersze możliwość sięgania po oparte na nowoczesnych technologiach, skuteczne kosmetyki do pielęgnacji.

Odpowiednia ochrona przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego stanowi podstawę w utrzymaniu zdrowej, nawilżonej, wolnej od przebarwień skóry niezależnie od pory roku. Kosmetyki z SPF wspierają również utrzymanie świeżej, pełnej blasku cery.

Krem SPF 50+ PA++++ z linii Jeju Fresh Aloe to innowacyjny produkt z filtrem SPF 50+ PA+++, który ochroni skórę przed promieniowaniem słonecznym, zapobiegając powstawaniu zmian barwnikowych. Jego lekka formuła została oparta o aloes pochodzący z najczystszej wyspy na świecie Jeju oraz wzmocniona wyciągiem z liści bazylii, rozmarynu i melisy lekarskiej, a także niacynamidem o właściwościach wygładzających i antyoksydacyjnych.

Lekka konsystencja kremu nie obciąża skóry i doskonale się wchłania. To produkt, który sprawdzi się aplikowany pod makijaż. Można stosować go do każdego rodzaju skóry. Aplikację kremu ułatwia praktyczne opakowanie – z powodzeniem można zabrać go ze sobą w podróż.

Dziękujemy za docenienie zalet wyróżnionego w plebiscycie produktu. Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego dla produktu The Saem to potwierdzenie pozytywnych opinii klientów na jego temat i zainteresowania nim przez partnerów handlowych, współpracujących z firmą Sonia. Naszą misją jest proponowanie odbiorcom pionierskich kosmetyków, obfitujących w wysokiej jakości substancje czerpane z rozmaitych zakątków świata i przeznaczonych do każdego typu cery. Otrzymaną nagrodę z dumą będziemy komunikować odbiorcom naszych produktów zarówno w kanałach online, jak i offline, wzmacniając ich świadomość w zakresie nowoczesnych technologii wspierających świadomą pielęgnację skóry.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.12.2025 09:29
Znany producent świec tnie koszty: ponad 900 zwolnień i zamknięcie 20 sklepów
Yankee Candle to jedna z najpopularniejszych marek świec zapachowych.RegionVisitor90, CC0, via Wikimedia Commons

Newell Brands, właściciel marki Yankee Candle, ogłosił redukcję globalnego zatrudnienia o ponad 900 osób oraz zamknięcie 20 sklepów tej popularnej sieci. Zwolnienia obejmą około 10 proc. pracowników biurowych i administracyjnych, przy minimalnym wpływie na działalność produkcyjną i łańcuch dostaw. Firma podkreśla, że zmiany są elementem szerszego programu poprawy efektywności i mają wzmocnić długoterminową kondycję operacyjną grupy.

Zamykane sklepy Yankee Candle znajdują się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a ich łączny udział w sprzedaży marki wynosi około 1 proc. W USA proces zwolnień rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu, natomiast redukcje w strukturach międzynarodowych będą kontynuowane do 2026 roku, zgodnie z lokalnymi regulacjami i wymogami konsultacji. Prezes i CEO Chris Peterson wskazał, że firma „poczyniła znaczące postępy”, ale potrzebuje kolejnych kroków, aby zwiększyć efektywność i poprawić wyniki.

Newell Brands podkreśla, że zamknięcia sklepów wpisują się w zmieniające się zachowania konsumentów oraz strategię rozwoju wielokanałowego. Jednocześnie firma przygotowuje się na znaczne koszty restrukturyzacji. Do końca 2026 roku zamierza ująć w księgach przed opodatkowaniem łączne koszty w wysokości od 75 do 90 mln dolarów, głównie związane z odprawami i świadczeniami dla odchodzących pracowników.

image

Innova Market Insights: Rynek zapachów do domu rośnie w tempie 37 proc. rocznie

W dłuższej perspektywie Newell oczekuje, że program przyniesie znaczące oszczędności. Po pełnym wdrożeniu plan ma generować roczne oszczędności przed opodatkowaniem na poziomie 110–130 mln dolarów. Firma liczy, że działania te poprawią jej rentowność oraz zwiększą przewidywalność wyników finansowych, co ma przełożyć się na większą wartość dla konsumentów i akcjonariuszy.

W trzecim kwartale segment Home & Commercial Solutions, w którym znajduje się Yankee Candle, odnotował spadek przychodów do 942 mln dolarów z 1,0 mld dolarów rok wcześniej. Oznacza to spadek sprzedaży bazowej o 9,8 proc. Mimo pogorszenia przychodów, segment wygenerował 40 mln dolarów zysku operacyjnego (4,2 proc. sprzedaży), co stanowi istotną poprawę względem straty 94 mln dolarów (–9,0 proc.) w analogicznym okresie poprzedniego roku. Skorygowany zysk operacyjny wyniósł 64 mln dolarów, czyli 6,8 proc. sprzedaży, wobec 122 mln dolarów (11,7 proc.) rok wcześniej.

image

Były zapachowe, są jodowe: Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu wprowadziło na rynek świecę uwalniającą jod podczas spalania

W lipcu marka Yankee Candle rozpoczęła działania mające na celu odświeżenie wizerunku i poprawę doświadczeń konsumenckich. Wprowadzono m.in. spójny, unowocześniony design opakowań, nową mieszankę wosku w kultowych dużych świecach oraz nową kampanię lifestyle’ową. Firma liczy, że połączenie zmian produktowych z restrukturyzacją przyczyni się do odbudowy pozycji marki w kluczowych kanałach sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 11:47