1 lipca 2022
Półki kosmetyczne sieci Kaufland robią się coraz bardziej naturalne. Na stałe do oferty sklepów weszły właśnie kosmetyki naturalne marki beBIO, których...
30 czerwca 2022
28 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Rynek dóbr luksusowych odbił się po pandemii. W 2021 r. jego wartość wyniosła 30 mld zł. Konsumenci wydawali więcej, ale głównie na luksusowe samochody. Sprzedaż...
29 czerwca 2022
Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
Badania i rozwój
MARKI
9 grudnia 2021, 08:50
wiadomoscikosmetyczne.pl
L’Oréal chce tworzyć nowe, innowacyjne technologie (fot. Shutterstock)
L’Oréal ogłosił wieloletnie partnerstwo z BreezoMeter, jedną z bardziej innowacyjnych firm zajmujących się technologiami klimatycznymi na świecie. Firma z siedzibą w Izraelu jest liderem w dziedzinie badań środowiskowych dotyczących jakości powietrza, pyłków i ognia. Duet połączy swoje doświadczenie w nauce o starzeniu się i środowisku, aby opracować ekskluzywną, opartą na urodzie platformę ekspozycyjną.
Partnerzy zamierzają odkryć nowe informacje na temat wpływu środowiska na starzenie się skóry, a ostatecznie zapewnić konsumentom nowe usługi takie jak spersonalizowane zabiegi i porady dotyczącym stylu życia.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem w to długoterminowe i strategiczne partnerstwo z BreezoMeter, światowym liderem w dziedzinie technologii klimatycznych. Łącząc nasze historyczne doświadczenie w nauce o pielęgnacji skóry z innowacyjną platformą technologiczną BreezoMeter, zapewnimy naszym konsumentom na całym świecie nowe usługi i praktyczne porady w zakresie ich pielęgnacji i wpływu środowiska – powiedziała Barbara Lavernos, zastępca dyrektora generalnego odpowiedzialna za badania, innowacje i technologię w L’Oréal.
Przeczytaj również: L’Oréal walczy o zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn
Polska badaczka, dr Karolina Mikulska-Rumińska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Drogeria Hebe w Pszczynie została otwarta w środę 22 czerwca w parku handlowym N-Park przy ul.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022