7 lutego 2023
Od wprowadzenia swojej aplikacji mobilnej w 2019 r. w wersji 1.0 Super-Pharm właśnie wypuszcza jej kolejną wersję 2.5 zaopatrzoną w nowe funkcje i w założeniu mającą...
6 lutego 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku. Celem jest budowa wizerunku oraz rozpoznawalności w grupie docelowej.
Polacy chcą kupować towary w ekologicznych opakowaniach. W podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji pomagają im specjalne ekoznaki. Jak wynika z badania EKObarometr,...
3 lutego 2023
2 lutego 2023
Gąbki Konjac, dobry żel do mycia twarzy, brązujące kropelki, nawilżający podkład, wcierka do włosów, krem podkreślający loki – to produkty, które...
1 lutego 2023
31 stycznia 2023
30 stycznia 2023
19 stycznia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
MARKI
MARKETING
28 listopada 2022, 15:15
wiadomoscikosmetyczne.pl
(materiały prasowe L'Oreal)
Grupa kosmetyczna L’Oréal przeprosiła po tym, jak nowo uruchomione przez firmę materiały marketingowe marek kosmetycznych nazwały 24 pory słoneczne tradycyjnego chińskiego kalendarza księżycowego „mądrością azjatycką”, wywołując skargi niektórych chińskich internautów.
L'Oréal China oświadczyło w piątek na swoim oficjalnym koncie Weibo, że firma „kocha i szanuje długą historię i kulturę Chin” i chciałby przeprosić za fakt, że komunikat prasowy wydany przez nową markę południowokoreańskiego podmiotu JV nie nie podaje dokładnie, że 24 pory słoneczne pochodzą z kultury starożytnych Chin.
L’Oreal North Asia niedawno uruchomiła luksusową markę kosmetyków o nazwie Shihyo za pośrednictwem niezależnego podmiotu JV Loshian, w ramach partnerstwa z południowokoreańskimi hotelami i operatorem sklepów wolnocłowych Hotel Shilla i Anchor Equity Partners. Shihyo, co oznacza „mądrość czasu”, to nowo utworzona marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana „azjatycką mądrością 24 pór roku”. Według Shihyo, brand ma ucieleśniać zdrową energię natury, wspieraną przez starożytną sztukę leczenia ziołami, jak można przeczytać w komunikacie prasowym firmy.
Niektórzy chińscy internauci zarzucili francuskiemu koncernowi kosmetycznemu brak dostatecznej świadomości kulturowej, prosząc go o poszanowanie tradycyjnej chińskiej kultury i niewymazywanie jej poprzez brak informowania społeczności konsumenckiej, skąd zapożyczona została inspiracja dla marki. Pory słoneczne reprezentują 24 okresy w chińskim kalendarzu księżycowym, które pokazują zmiany w przyrodzie i klimacie. Starożytni Chińczycy opracowali kalendarz, aby kierować produkcją rolną i odzwierciedlać niektóre zjawiska naturalne i życie ludzkie. „Zawsze wiedzieliśmy, że 24 terminy słoneczne są cennym dziedzictwem kulturowym Chin, ważną częścią tradycyjnej kultury narodu chińskiego, a także miały istotny wpływ na inne kultury azjatyckie” – napisano w oświadczeniu.
Czytaj także: L’Oréal wprowadza na rynek markę Shihyo w ramach modelu joint venture
L’Oréal po raz pierwszy wprowadził na rynek markę kosmetyczną w modelu joint
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022