StoryEditor

L’Oréal ujawnia swoje pierwsze wirtualne filtry stylizacyjne w Metaverse

Pomimo artykułów i wywiadów przewidujących jego upadek, Metaverse nadal przyciąga marki, takie jak kosmetyczny gigant L’Oréal, który we współpracy z Ready Player Me uruchomił swoje pierwsze wirtualne stylizacje dla awatarów.

Marki grupy L’Oréal od dłuższego czasu korzystają z możliwości oferowanych przez świat cyfrowy. Teraz wprowadzają swoje pierwsze wirtualne stylizacje. W wyniku partnerstwa z Ready Player Me, studiem projektowania awatarów,L’Oréal pomogło stworzyć filtry kompatybilne z co najmniej 4000 platformami i aplikacjami na całym świecie. „Wierzymy, że przyszłość branży beauty będzie fizyczna, cyfrowa i wirtualna. Nasze marki tworzą nowe, wciągające i wirtualne doświadczenia, korzystając z wirtualnych przestrzeni, niestandardowych rozwiązań w grach, reklam w świecie wirtualnym oraz wirtualnych ambasadorów i influencerów. Cieszymy się, że możemy położyć podwaliny pod przyszłość branży beauty w Web3 i metaverse” – powiedziała Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.

Maybelline New York i L’Oréal Professionnel oferują teraz po pięć filtrów makijażowych i fryzjerskich stworzonych przez wizażystów, fryzjerów i artystów 3D, z których jednym jest Evan Rochette, ekspert w zakresie projektowania i rozwoju 3D. Inicjatywa jest dla marek okazją do poszerzenia swojego doświadczenia w Metaverse i lepszego zrozumienia zachowań konsumentów w kontekście wirtualnego piękna.

Naszym podejściem jest odkrywanie nowych kodów piękna dla ponad trzech miliardów graczy na całym świecie, jednocześnie czyniąc doświadczenie bardziej dostępnym i włączającym. Poprzez kreatywność, technologię i specjalistyczną wiedzę L'Oréal w zakresie urody, naszym celem jest oferowanie przestrzeni do wyrażania siebie, która odzwierciedla różnorodność naszego świata poza jego fizycznym wymiarem” — wyjaśniła Camille Kroely, dyrektor generalny działu współpracy Metaverse3 z Grupą L'Oréal.

Czytaj także: Dove wprowadza swoją kampanię kosmetyczną Real Beauty do metaverse

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift
Logo sieci drogerii RossmannShutterstock

Rossmann przyspiesza proces cyfryzacji, wdrażając rozwiązanie Microsoft Azure Red Hat OpenShift. Niemiecka sieć drogerii planuje rozwijać strategię chmury hybrydowej w modelu zwinnym, przygotowując się jednocześnie do realizacji projektów opartych na sztucznej inteligencji. Nowa architektura IT ma umożliwić firmie szybsze reagowanie na potrzeby rynku oraz zwiększenie efektywności procesów.

Wybór platformy OpenShift ma na celu budowę środowiska IT opartego na standaryzacji, automatyzacji i orkiestracji. Dzięki obsłudze kontenerów Red Hat, Rossmann może znacząco skrócić cykle tworzenia oraz utrzymania aplikacji, co przekłada się na szybsze wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów i pracowników.

Wdrożenie obejmuje również Red Hat OpenShift AI, które tworzy dedykowane środowisko do trenowania i rozwijania generatywnych modeli sztucznej inteligencji w infrastrukturze chmury hybrydowej. Takie podejście pozwoli firmie integrować rozwiązania AI bez konieczności przenoszenia wszystkich danych i procesów do chmury publicznej, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.

Rossmann podkreśla, że inwestycja w nową platformę jest częścią długoterminowej strategii transformacji cyfrowej. Dzięki standaryzacji procesów IT, automatyzacji i możliwościom rozwiązań AI, sieć zamierza zwiększyć tempo innowacji oraz zoptymalizować obsługę milionów klientów na rynkach, na których działa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23
Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż
Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i WłoszechPrimark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. sierpień 2025 19:59