4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ
24 maja 2022, 16:25
wiadomoscikosmetyczne.pl
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu branża kosmetyczna zostanie nim dotknięta – powiedział Leszek Kłosiński, prezes zarządu, Kanani Europe podczas debaty pt. „Wpływ wewnętrznych i zewnętrznych czynników gospodarczych i politycznych na polski sektor kosmetyczny” na Forum Branży Kosmetycznej 2022.
Leszek Kłosiński, prezes zarządu, Kanani Europe podczas debaty na Forum Branży Kosmetycznej 2022 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
– Rosnąca inflacja nie została jeszcze przełożona na ceny detaliczne produktów. Zmiany cen na półce są minimalne, ale to nie oznacza, że podwyżek nie będzie. Moim zdaniem, te dopiero nastąpią – podkreślił Leszek Kłosiński.
Prezes Kanani Europe dodał również, że branża kosmetyczna jest bardzo elastyczna i właśnie to oraz umiejętność szybkiego działania i podejmowań decyzji przez przedsiębiorców sprawiło, że polska branża kosmetyczna jest na tak wysokim poziomie.
– Uważam, ze poradzimy sobie w każdej sytuacji – powiedział Kłosiński.
Stwierdził również, że inflacja może być na bardzo wysokim poziomie nawet do 20 proc., ale jak do tej pory producenci nie przenieśli tych kosztów na swoich klientów.
Przez trudną sytuację światowy biznes kosmetyczny stanie się bardziej lokalny, a zyska na tym polski rynek.
– Jestem optymistą i uważam, że ten kryzys można przekuć w duży sukces polskich kosmetyków – podkreślił Kłosiński.
Coraz mocnej widoczny jest trend less is more oraz produkty wielofunkcyjne. Pojawiło się wielu nowych klientów ukraińskich, ale z powodu swojej sytuacji nabywają oni głównie tanie produkty higieniczne.
Wielofunkcjonalność będzie trendem dominującym w najbliższych latach w branży kosmetycznej.
„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna
Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022