StoryEditor
Producenci
19.01.2022 00:00

Marka pielęgnacyjna Ren, należąca do Unilever ma nową dyrektor generalną

Ren Clean Skincare ogłosił mianowanie Michelle Brett na stanowisko dyrektora generalnego tej brytyjskiej marki kosmetycznej. Brett jest doświadczonym menadżerem i objęła stanowisko 4 stycznia 2022 roku. 

Brett zastępuje na stanowisku Arnauda Meysselle, który odszedł z firmy, aby objąć stanowisko dyrektora generalnego firmy z branży zabawek.

Przed objęciem nowej roli Michelle Brett zajmowała stanowiska kierownicze w marce Living Proof, gdzie wykazała się silną globalną wiedzą w zakresie sprzedaży detalicznej i kanałów profesjonalnych, a także silnymi relacjami z klientami strategicznymi, które umożliwiły marce wyjątkowy rozwój. Produkty do pielęgnacji skóry Ren Clean Skincare i Living Proof są własnością Unilever Prestige.

Nowa nominacja następuje w momencie, gdy marka zdołała spełnić obietnicę zerowej ilości odpadów pod koniec 2021 roku. Opakowania Ren są teraz w 100 proc. poddawane recyklingowi, nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. To zaowocowało recyklingiem 45 ton plastiku poprzez ponowne wykorzystanie odpadów z tworzyw sztucznych z wysypisk śmieci. To zredukuje ilość plastiku, który trafia na wysypiska o 16 ton. Marka przestała również używać jednorazowych torebek.

Vasiliki Petrou, wiceprezes wykonawczy Unilever Prestige, powiedział portalowi WWD, że podejmowanie tak odważnych inicjatyw, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, wymaga odwagi i wytrwałości, a Michelle Brett jest skoncentrowaną i oddaną przywódczynią, która podejmie wyzwanie i odniesie sukces.

Przeczytaj również: Marka Gallinée Microbiome Skincare wprowadziła program zapobiegania powstawaniu odpadów

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 23:31