18 maja 2022
Niespożywcze dyskonty Action, oferujące m.in. szeroki wybór kosmetyków, odnotowały w pierwszym kwartale 2022 roku 42 proc. wzrost sprzedaży w Europie, w...
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Po opublikowaniu wyników firmy za trzeci kwartał, kończący się 31 marca, dyrektorzy Estée Lauder Companies stwierdzili, że „renesans makijażu”...
17 maja 2022
11 maja 2022
Europa jest obecnie największym na świecie rynkiem produktów z kategorii Beauty & Personal Care. Jego wartość wynosi już ponad 76,5 miliarda euro. Polska zajmuje na nim...
5 maja 2022
2 maja 2022
29 kwietnia 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
MARKI
19 stycznia 2022, 12:11
Przegląd prasy
Michelle Brett została nową dyrektor generalną Ren Clean Skincare (fot. mat. pras. Ren)
Ren Clean Skincare ogłosił mianowanie Michelle Brett na stanowisko dyrektora generalnego tej brytyjskiej marki kosmetycznej. Brett jest doświadczonym menadżerem i objęła stanowisko 4 stycznia 2022 roku.
Brett zastępuje na stanowisku Arnauda Meysselle, który odszedł z firmy, aby objąć stanowisko dyrektora generalnego firmy z branży zabawek.
Przed objęciem nowej roli Michelle Brett zajmowała stanowiska kierownicze w marce Living Proof, gdzie wykazała się silną globalną wiedzą w zakresie sprzedaży detalicznej i kanałów profesjonalnych, a także silnymi relacjami z klientami strategicznymi, które umożliwiły marce wyjątkowy rozwój. Produkty do pielęgnacji skóry Ren Clean Skincare i Living Proof są własnością Unilever Prestige.
Nowa nominacja następuje w momencie, gdy marka zdołała spełnić obietnicę zerowej ilości odpadów pod koniec 2021 roku. Opakowania Ren są teraz w 100 proc. poddawane recyklingowi, nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. To zaowocowało recyklingiem 45 ton plastiku poprzez ponowne wykorzystanie odpadów z tworzyw sztucznych z wysypisk śmieci. To zredukuje ilość plastiku, który trafia na wysypiska o 16 ton. Marka przestała również używać jednorazowych torebek.
Vasiliki Petrou, wiceprezes wykonawczy Unilever Prestige, powiedział portalowi WWD, że podejmowanie tak odważnych inicjatyw, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, wymaga odwagi i wytrwałości, a Michelle Brett jest skoncentrowaną i oddaną przywódczynią, która podejmie wyzwanie i odniesie sukces.
Przeczytaj również: Marka Gallinée Microbiome Skincare wprowadziła program zapobiegania powstawaniu odpadów
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022