26 stycznia 2023
Super-Pharm informuje, że od 26 stycznia Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm. Chodzi o to, by podkreślić większą spójność programu lojalnościowego z...
25 stycznia 2023
24 stycznia 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
27 stycznia 2023
Rihanna będzie główną gwiazdą koncertu w połowie meczu Super Bowl LVII i świętuje to nową kolekcją produktów do makijażu i pielęgnacji skóry...
Odsetek Polaków, którzy aktywnie poszukują w sklepach promocji wzrósł z 81 proc. w 2019 r. do 90 proc. w 2022 r. – podaje NielsenIQ. 9 na 10 osób...
18 stycznia 2023
19 stycznia 2023
Widać już, że konsumenci zmieniają swoje nawyki zakupowe i najpierw wybierają produkty pierwszej potrzeby. Każda marka kosmetyczna będzie musiała ostrożnie zarządzać...
17 stycznia 2023
12 stycznia 2023
3 stycznia 2023
KONSUMENT i TRENDY
TARGI I KONFERENCJE
RAPORTY I ANALIZY
MARKI
22 listopada 2021, 17:02
wiadomoscikosmetyczne.pl
Organizator: Wiadomości Kosmetyczne
Miejsce: on-line
Data rozpoczęcia: 25.11.2021
Data zakończenia: 25.11.2021
Webinar Mężczyzna w świecie beauty. Nisza o wielkim potencjale odbędzie się już 25 listopada 2021.
Do kosmetyków i wizyt w salonach urody przekonali się nie tylko młodzi, ale i dojrzali mężczyźni, którzy inwestują w siebie. To rynek niszowy, ale z wielkim potencjałem uważają Ci, którzy w niego inwestują. Dowiedz się więcej o przyszłości męskiej kategorii kosmetycznej i usług beauty podczas webinaru, na który zapraszamy już 25 listopada.
25 listopada o godz.10.00 zapraszamy na bezpłatny webinar poświęcony trendom na rynku kosmetyków i usług beauty dla mężczyzn. Rynkowe tendencje przedstawią:
Katarzyna Wielgosz-Żerdzicka, analityk, menedżerka ds. rozwoju firmy badawczej Mobile Institute
Maciej Adamaszek, prezes Ferrum Labs i twórca marki True men skin care
Michał Łenczyński, ekspert branży beauty, założyciel projektu Beauty Razem, CEO Akademii Sztuki Piękności, szkoleniowiec-praktyk biznesu beauty
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkich, którzy interesują się biznesem beauty, prowadzą sklepy i salony kosmetyczne, chcą dowiedzieć się więcej o mężczyznach jako konsumentach i poznać tendencje rynkowe.
KLIKNJ W BANER I ZAPISZ SIĘ
Coraz więcej mężczyzn sięga nie tylko po produkty higieniczne, ale również po specjalistyczne kosmetyki pielęgnacyjne i korzysta z usług salonów kosmetycznych i medycyny estetycznej.
Męska kategoria wystrzeliła dzięki modzie na zarost. W 2020 r. hasło „męski styl brody” było cztery razy częściej wyszukiwane na Platformie Pinterest niż rok wcześniej. Męska półka to już nie tylko kosmetyki do stylizacji włosów, ale także do pielęgnacji i stylizacji brody. Z raportu Mobile Institute „Beauty & the Future 2021” wynika, że już 13 proc. młodych mężczyzn z Pokolenia Z korzysta z usług barbera. A aż 47 proc. przyznaje, że zdarzyło im się podczas wizyty kupić produkt przeznaczony do brody lub włosów. 61 proc. chciałoby otrzymać darmowe próbki kosmetyków.
Z rynkowych obserwacji wynika, że mężczyźni zaczynają także zwracać uwagę na pielęgnację twarzy od ok. 30-35 roku życia, a to obecnie, według danych GUS, najliczniejsza grupa wiekowa w Polsce. Producenci dostrzegają też coraz większy potencjał tzw. „silver generation”, czyli osób w wieku 50+.
– To najszybciej rosnąca grupa wiekowa w Polsce, stanowiąca prawie 40 proc. naszej populacji. To właśnie z myślą o tej grupie rozwija się trend „silver economy”, ukierunkowany na wykorzystanie potencjału nabywczego osób starszych i starzejących się. Coraz więcej dojrzałych mężczyzn będzie sięgać po produkty, które pomogą im zachować na dłużej atrakcyjny wygląd, będący ważnym elementem tzw. wellbeing, zdrowego stylu życia i dbania o kondycję fizyczną oraz psychiczną. Coraz więcej kampanii marketingowych stawia też w głównym świetle osoby dojrzałe, walcząc jednocześnie ze stereotypami dotyczącymi tej grupy konsumenckiej i budując pozytywne narracje wokół Silversów. To ważny trend – miło jest w końcu obserwować różnorodność odbiorców i dostrzeganie przez marki, że odbiorcy produktów kosmetycznych to nie tylko przedstawiciele młodszych pokoleń – komentuje Maciej Adamaszek, prezes Ferrum Labs i twórca marki kosmetyków dla mężczyzn True men skin care.
Według raportu Euromonitor International, światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dolarów oraz potroić swoje przychody od 2015 roku. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld. dolarów.
W przeszłości było nie do pomyślenia, aby mężczyźni sięgali po produkty kosmetyczne,
Segment kosmetyków dla mężczyzn stanowi jedynie 10 proc. światowego rynku kosmetycznego,
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022