24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
KONSUMENT i TRENDY
TRENDY
11 sierpnia 2021, 10:18
wiadomoscikosmetyczne.pl
Rynek kosmetyków wegańskich w 2025 roku, będzie już wart ponad 20 miliardów dolarów. (fot. Shutterstock)
16,2 miliarda dolarów to dotychczasowa wartość rynkowa kosmetyków wegańskich w 2021 roku. Przewiduje się, że do 2025 r. ta liczba wzrośnie do 20,8 mld dolarów. Sprawdź, które marki z tej kategorii wzbudzają największe zainteresowanie na Instagramie. Może warto je mieć na drogeryjne półce...
Coraz więcej osób sięga po wegańskie produkty kosmetyczne, ze względu na ich naturalne składniki i to, że są wytwarzane w zgodzie z zasadą cruelty-free , a także są przyjazne dla środowiska. Aby zbadać takie zainteresowanie, firma End of Tenancy London postanowiła odkryć, która z opracowanej listy 23 popularnych wegańskich marek kosmetycznych, zdobyła największe zainteresowanie na Instagramie.
Pierwsze miejsce zajmuje marka NCLA z siedzibą w Los Angeles. Została oznaczona na Instagramie 173,601 razy. Na drugim miejscu, z wynikiem 147 219 hashtagaów na platformie mediów społecznościowych, znajduje się marka perfum Le Labo, która powstała w 2005 roku. Trzecia jest wegańska Arbonne. Firma, która w ciągu swojej 35-letniej obecności na rynku nigdy nie testowała swoich produktów na zwierzętach, ma 113 095 hashtagów na Instagramie. Wegańska marka kosmetyczna, która wysoko ceni czyste piękno, dbałość o siebie i kulturę spa, Sparitual zajmuje czwarte miejsce z 83 087 hashtagami. A na piątym miejscu znajduje się wegańska marka Pacifica. Ta pochodząca z Kalifornii firma ma 501 000 obserwujących na Instagramie, i ma 60 170 hashtagów.
Całe zestawienie, wszystkich 23 marek znajduje się TUTAJ - kliknij
Organizacja The Vegan Trademark opublikowała raport dotyczący rozwoju i przyszłości
Kolejne firmy uzyskały certyfikat Znak V przyznawany produktom wegańskim. Do marek przyjaznych
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022