27 maja 2022
– Współpracujemy z e-aptekami i z aptekami stacjonarnymi. Wyraźnie widać również w tym kanale, że sprzedaż kosmetyków przesuwa się w stronę...
25 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Takie stanowisko prezentuje Komisja Europejska i tak wynika też z orzecznictwa polskich sądów. Dlatego teraz, gdy UOKiK zaczął przyglądać się działalności...
26 maja 2022
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
8 listopada 2021, 09:39
wiadomoscikosmetyczne.pl
Netto w 2020 r. przejęło polski biznes brytyjskiej sieci Tesco (fot.materiały prasowe)
Duńska sieć Netto otworzyła w ciągu ostatnich dwóch tygodni 15 nowych placówek, z czego 14 w wyniku konwersji przejętych przez Netto marketów Tesco.
W ostatnich tygodniach duński detalista rozszerzył swoją działalność o placówki w Białobrzegach, Bielsku-Białej, Biłgoraju, Lęborku, Łabiszynie, Łukowie, Makowie Podhalańskim, Mławie, Opolu Lubelskim, Porębie, Rudzie Śląskiej, Sokółce, Toruniu, Wrocławiu i Wysokiej.
W dziesięciu spośród wymienionych miast Netto zadebiutowało, nie było w nich wcześniej sklepów tej sieci. Natomiast Netto było już obecne w Lęborku, gdzie została otwarta druga placówka, w Rudzie Śląskiej – czwarte Netto, w Bielsku-Białej – piąte, w Toruniu i we Wrocławiu – szóste. W nowo otwartych sklepach Netto w Bielsku-Białej i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe, by przyspieszyć proces robienia zakupów.
Otwarciom towarzyszyły promocje sięgające 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.
Netto to sieć dyskontowa. W jej ofercie, poza artykułami spożywczymi znajdują się produkty non food, kosmetyki, środki czystości, AGD, meble. Spośród 3 tys. produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1 tys. to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marka Hello Sensitive, bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych – pieluszki i kosmetyki.
Po przejęciu brytyjskiej sieci Tesco, Netto prowadzi w Polsce blisko 700 sklepów.
W czerwcu 2020 r. Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów. Transakcja objęła przejęcie przez Salling Group 301 sklepów i dwóch magazynów. W ramach umowy około 7 tys. pracowników Tesco zostało przeniesionych do Salling Group.
Sieć Netto, w której ofercie znajdują się także kosmetyki, od początku marca otworzyła
Piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco i siedem
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022