REKLAMAHeinz Glas Banner Główny październik 2020

Według szefa Colgate-Palmolive sprzedaż mydła do rąk wzrosła, ale nie jest to trwały trend. Rośnie również sprzedaż również chemii domowej, ponieważ konsumenci częściej sprzątają podczas pandemii. 

REKLAMABELL - belka w artykułach Perły - 25.09.-01.10.2020
Według szefa Colgate-Palmolive ludzie na całym świecie wciąż intensywnie szorują ręce, ale tendencja ta nie będzie trwała 

Według szefa Colgate-Palmolive ludzie na całym świecie wciąż intensywnie szorują ręce, ale tendencja ta nie będzie trwała  (fot. LinkedIn Noel Wallace)

Podczas telekonferencji z Deutsche Bank Noel Wallace, dyrektor generalny i prezes Colgate-Palmolive, powiedział, że sprzedaż mydła utrzymuje się na wysokim poziomie podczas pandemii, w szczególności kategoria płynnych mydeł do rąk jest „bardzo silna na całym świecie”. Ponieważ ludzie spędzają dużo czasu w domu z powodu pracy zdalnej i nauki online, segment płynów do naczyń również dobrze sobie radzi. Marki płynnych mydeł do rąk w portfolio Colgate-Palmolive to Softsoap, Palmolive i Protex, a marki środków do mycia naczyń to Palmolive i Ajax. Mydło produkuje pięć zakładów Colgate-Palmolive na trzech kontynentach.

Chociaż Noel Wallace uważa, że ​​zmiany w zachowaniach konsumentów wynikające z pandemii prawdopodobnie pozostaną jakiś czas, to nie spodziewa się, że będą trwałe. - Niektóre kategorie produktów skorzystały z wybuchu pandemii, a mydło jest zdecydowanie jedną z nich - podkreślił.- Czy te tendencje pozostaną na obecnym poziomie na zawsze? Absolutnie nie - podkreślił. 

Prezes Colgate-Palmolive, zauważył też, że domowe środki czystości również przynoszą zysk jego firmie, ponieważ konsumenci częściej dezynfekują i sprzątają swoje domy. Uważa, że ​​kategorie te będą nadal dobrze sobie radzić w przyszłości.

Dyrektor operacyjny i dyrektor finansowy Procter & Gamble, Jon Moeller, podobnie zauważył większy nacisk na czystość, stwierdzając, że ludzie częściej piorą i częściej używają zmywarki do naczyń. - Zużycie środków do mycia naczyń wzrosło, ponieważ rodziny jedzą więcej posiłków w domu i zwracają większą uwagę na higienę naczyń - powiedział.

 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony