6 lutego 2023
Hebe szybko rośnie w e-commerce i zamierza nadal rozwijać ten kanał. Sieć szuka menedżerów do zarządzania tą częścią biznesu.
3 lutego 2023
2 lutego 2023
1 lutego 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Paco Rabanne, urodzony w Hiszpanii projektant, który wprowadził do świata mody estetykę Space Age i skomponował jedne z najlepiej sprzedających się perfum, zmarł w wieku...
Miesiąc, który właśnie się rozpoczął może być dla drogerii i perfumerii okazją do zwiększenia sprzedaży. A to za sprawą walentynek, które przydają na 14...
Konsumenci wybierają obecnie marki, które znają, są mniej skłonni do eksperymentowania z nowościami – uważa Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer...
31 stycznia 2023
30 stycznia 2023
19 stycznia 2023
18 stycznia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Zarządzanie sprzedażą
TECHNOLOGIE
19 października 2021, 08:29
wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć perfumerii Douglas wprowadza do swoich sklepów rozwiązanie, które pozwoli konsultantom jeszcze lepiej i bardziej kompleksowo obsługiwać i doradzać klientom. Służy do tego specjalna aplikacja wyposażona w odpowiednie funkcje pozwalające na obsługę 360°.
Nowe rozwiązanie podnosi poziom obsługi (fot. mat. pras. Douglas)
– Jak właściwie połączyć online i offline? W Douglas wprowadzamy również #FORWARDBEAUTYDigitalFirst bezpośrednio do naszych sklepów. Dzięki naszym nowym urządzeniom mobilnym, wyposażyliśmy naszych ekspertów kosmetycznych w jedno urządzenie do wszystkich ważnych procesów. I w ten sposób odnosimy sukcesy w obsłudze klienta 360° – czytamy na profilu LinkedIn sieci Douglas.
Aplikacja umożliwia przenośny, wszechstronny sposób pobierania informacji bezpośrednio na półce, oferowanie dalszych usług, korzystanie z zalet Beauty Card, a nawet płatności bezgotówkowe – bez długich kolejek! W ten sposób sieć usprawnia również wewnętrzne procesy poprzez rozwiązanie cyfrowe.
W III kwartale roku obrotowego 2020/2021 grupa Douglas osiągnęła 16,8 proc. wzrostu ogólnej sprzedaży i 20 proc. wzrostu w e-commerce. Sprzedaż e-commerce prawie podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat.
Douglas to wiodąca sieć perfumerii w Europie. Oferuje ponad 130 tys. produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych i w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych. Na skutek pandemii i zmiany nawyków zakupowych konsumentów zarząd sieci podjął w tym roku decyzję o zamknięciu ok. 500 stacjonarnych perfumerii w całej Europie z czego około 60 w Niemczech. Największy wysiłek został położony w dalszy rozwój sprzedaży internetowej.
Przeczytaj również: Douglas zdradza sekret swojego sukcesu w e-commerce
Firma Morphe podjęła decyzje o zamknięciu wszystkich, niemal 20 sklepów w USA. Klienci ze
Sieć Douglas zadowolona jest ze swoich wyników w czwartym kwartale, a także w całym roku
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022