7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Zarządzanie sprzedażą
TECHNOLOGIE
19 października 2021, 08:29
wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć perfumerii Douglas wprowadza do swoich sklepów rozwiązanie, które pozwoli konsultantom jeszcze lepiej i bardziej kompleksowo obsługiwać i doradzać klientom. Służy do tego specjalna aplikacja wyposażona w odpowiednie funkcje pozwalające na obsługę 360°.
Nowe rozwiązanie podnosi poziom obsługi (fot. mat. pras. Douglas)
– Jak właściwie połączyć online i offline? W Douglas wprowadzamy również #FORWARDBEAUTYDigitalFirst bezpośrednio do naszych sklepów. Dzięki naszym nowym urządzeniom mobilnym, wyposażyliśmy naszych ekspertów kosmetycznych w jedno urządzenie do wszystkich ważnych procesów. I w ten sposób odnosimy sukcesy w obsłudze klienta 360° – czytamy na profilu LinkedIn sieci Douglas.
Aplikacja umożliwia przenośny, wszechstronny sposób pobierania informacji bezpośrednio na półce, oferowanie dalszych usług, korzystanie z zalet Beauty Card, a nawet płatności bezgotówkowe – bez długich kolejek! W ten sposób sieć usprawnia również wewnętrzne procesy poprzez rozwiązanie cyfrowe.
W III kwartale roku obrotowego 2020/2021 grupa Douglas osiągnęła 16,8 proc. wzrostu ogólnej sprzedaży i 20 proc. wzrostu w e-commerce. Sprzedaż e-commerce prawie podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat.
Douglas to wiodąca sieć perfumerii w Europie. Oferuje ponad 130 tys. produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych i w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych. Na skutek pandemii i zmiany nawyków zakupowych konsumentów zarząd sieci podjął w tym roku decyzję o zamknięciu ok. 500 stacjonarnych perfumerii w całej Europie z czego około 60 w Niemczech. Największy wysiłek został położony w dalszy rozwój sprzedaży internetowej.
Przeczytaj również: Douglas zdradza sekret swojego sukcesu w e-commerce
Douglas, pomimo wciąż trudnego otoczenia makroekonomicznego, osiągnął wzrost sprzedaży i
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023