REKLAMABanner Główny Sedan - listopad grudzień 2020

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

Biznes

Innowacje

 

28 października 2020, 14:35



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Kolejny gigant FMCG rozwija ekologiczny system uzupełniania kosmetyków

Kolejny gigant FMCG rozwija ekologiczny system uzupełniania kosmetyków (fot. mat.prasowe)

Po ogłoszeniu wczoraj wprowadzenia przez Unilever największego w Europie pilotażowego programu uzupełniania kosmetyków, firma P&G Beauty podzieliła się swoimi najnowszymi innowacjami w dziedzinie opakowań.

REKLAMAPharmena Belka w artykułach

Amerykański gigant FMCG wprowadza na rynek system uzupełniania dla swoich wiodących marek kosmetycznych, Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie, obejmujący butelkę wielokrotnego użytku w 100% z aluminium i torebkę do ponownego użycia, wykonaną z 60% mniej plastiku.

Artur Litarowicz, starszy wiceprezes i dyrektor generalny ds. pielęgnacji włosów w P&G Europe, powiedział:

- Musimy zacząć zmieniać bieg kryzysu związanego z odpadami plastikowymi i nie ma czasu do stracenia, jeśli chodzi o ochronę naszej planety. Dlatego z radością ogłaszam nową innowację w dziedzinie opakowań, zwaną „dobrym systemem napełniania”. Dzięki temu konsumenci będą mieli teraz produkt, który kochają, w pięknej aluminiowej butelce wielokrotnego użytku i torebkach od 2021 roku. Zostanie on wprowadzony na rynek w produktach Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie. Wiemy, że to dopiero początek. Jest o wiele więcej do zrobienia i pasjonuje mnie to, że P&G Beauty jest siłą działającą na rzecz dobra w całej Europie, gdy zbliżamy się do osiągnięcia naszych celów w zakresie odpowiedzialnego piękna na rok 2030 w odpowiednim tempie.

Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Virginie Helias dodała: - Zobowiązaliśmy się umożliwiać i inspirować odpowiedzialną konsumpcję poprzez innowacje dotyczące naszych produktów i opakowań. Nasze wiodące marki kosmetyczne w Europie wpływają na życie milionów ludzi. Ta nowa innowacja w zakresie opakowań przyczyni się do tego, że ponowne użycie opakowania stanie się pokusą nie do odparcia, jednocześnie umożliwiając zmniejszenie zużycia pierwotnego plastiku zgodnie ze zobowiązaniem P&G Ambition 2030. Nie chodzi już o to, czy i co możemy zrobić, ale jak szybko możemy to zrobić - teraz jest okienko na przyjęcie nowego zrównoważonego stylu życia.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony