30 maja 2023
Coty, jedna z czołowych i powszechnie rozpoznawalnych firm kosmetycznych na świecie, rozszerza swoją obecność na polskim rynku poprzez dołączenie do grona firm prezentujących...
29 maja 2023
26 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Tempo rozwoju Rituals Cosmetics na polskim rynku nadal przyśpiesza, a w czerwcu zaplanowane są otwarcia w trzech nowych lokalizacjach. Tym razem Rituals zagości w Toruniu (Toruń...
Obecnie delikatność nie jest popularna wśród zapachów na rynku. Klienci i klientki preferują intensywne perfumy, co sprawia, że producenci wychodzą naprzeciw tym...
25 maja 2023
23 maja 2023
W tym roku otworzymy kilkanaście drogerii w Polsce, w tym największą 600-metrową. Rozbudowujemy także magazyn obsługujący stacjonarne sklepy. Nasz rozwój jest stabilny i...
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
29 marca 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
30 stycznia 2023, 18:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
W roku finansowym 2023, który dla Pepco kończy się we wrześniu, sieć planuje otwarcie 500 placówek (fot. shutterstock)
Jak informowaliśmy, sieci Pepco i Dealz, planują podwojenie liczby swoich placówek w Polsce. Obie sieci dołączyły do rywalizacji o portfele konsumentów kupujących kosmetyki, a tym samym stały się konkurencją dla drogerii.
Jak informowaliśmy w październiku ubiegłego roku, sieci Pepco i Dealz zamierzają intensywnie rozwijać się w Polsce i zwiększać liczbę swoich sklepów. Obie sieci są częścią Pepco Group i obie posiadają w swoim asortymencie kosmetyki. Dla producentów stały się zupełnie nowym kanałem sprzedaży. Natomiast dla sieci drogeryjnych, ale także dla spożywczych dyskontów, w których sprzedaż kosmetyków rośnie bardzo szybko, stały się konkurencją.
Sieć Dealz pojawiła się w Polsce w 2018 r., obecnie ma 170 sklepów, a do końca roku obrotowego 2023, który kończy się we wrześniu zamierza podwoić tę liczbę. W Polsce ma także powstać centrum dystrybucyjne. Sklepy Dealz będą modernizowane, a asortyment optymalizowany.
Czytaj więcej: Pepco Group zapowiada intensywny rozwój swoich marek. Ekspansja czeka m.in. sieć Dealz w Polsce
Takie same są założenia dla sieci Pepco, pod której szyldem działa już 1200 sklepów. – W roku finansowym 2023 planujemy otwarcie 500 placówek – potwierdziła Katarzyna Wilczewska, head of communication Pepco, w komentarzu dla Omnichannelnews.pl. – W minionym roku rozpoczęliśmy projekt kompleksowej zmiany wizerunku, brandingu, rozszerzenia oferty i przebudowy sklepów. W Polsce, w tym roku chcemy zmienić prawie 700 funkcjonujących sklepów – dodała.
Dealz i Pepco sprzedają kosmetyki. Szczególnie ważnym partnerem dla producentów kosmetyków stało się Pepco, która po pilotażowym projekcie zadecydowała o wprowadzeniu tego asortymentu do wszystkich placówek, które mogą pomieścić dodatkowe 3-4 moduły regałowe. Może to być nawet tysiąc sklepów.
Czytaj więcej: Pepco ma już 3 tys. sklepów. Rośnie potencjał dla kategorii kosmetyków
Rossmann jest jednym z najemców w parku handlowym Era Park w Iławie, który został
Pepco, sieć dyskontowa sprzedająca także kosmetyki, dołączyła do Polskiego Paktu Plastikowego
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023