StoryEditor
Producenci
08.02.2021 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2021: zgłoś swoje nowości i sięgnij po ten tytuł!

Jeśli chcesz, aby Twój produkt trafił na półki najbardziej rozpoznawalnych sieci i sklepów kosmetycznych, zgłoś go do kolejnej edycji cenionego rankingu Perły Rynku Kosmetycznego. Menedżerowie z sieci drogeryjnych, perfumeryjnych i aptecznych osobiście przetestują wszystkie nowości! Na zgłoszenia czekamy do 26 lutego.

Perły Rynku Kosmetycznego to ranking, który otwiera drzwi przed nowymi markami i umożliwia im wejście do dystrybucji. Produkty osobiście przetestowane przez jurorów z sieci handlowych często szybko trafiają na półki sklepów.

Największą wartością rankingu Perły Rynku Kosmetycznego jest unikalna formuła, w której jest przeprowadzany i wynikające z niej korzyści, zarówno dla producentów, jak i dla handlu. W jury zasiadają osoby świetnie znające rynek kosmetyczny, na co dzień zajmujące się negocjacjami handlowymi i budowaniem oferty asortymentowej w sieciach, z których się wywodzą. Projekt umożliwia nowym produktom i markom zaistnienie na rynku, a detalistom wzbogacenie oferty o interesujące nowości.

Menedżerowie zasiadający w jury Pereł Rynku Kosmetycznego osobiście testują wszystkie produkty, mają okazję poczuć ich zapach, wypróbować konsystencję, obejrzeć opakowania i ocenić, jak będą wyglądały na półce. Zgodnie z ideą rankingu, oprócz jakości i designu produktu, jurorzy biorą także pod uwagę to, czy kosmetyk jest wspierany marketingowo przez producenta, jaką daje szansę na dobre marże i przyciągniecie uwagi klienta. Wszystko to sprowadza się do prognozy, jaki potencjał sprzedażowy drzemie w produktach zgłoszonych do konkursu. Również dotyczy to marek, które dopiero zaczynają swoją przygodę z rynkiem kosmetycznym. Mają one szansę wybić się, zdobywając tytuł „Najbardziej perspektywicznego debiutu”.

Projekt Perły Rynku Kosmetycznego cieszy się powszechnym uznaniem i renomą. Od 2006 roku logo Pereł trafiło na setki kosmetycznych nowości.

Perły Rynku Kosmetycznego są częścią projektu, w który wchodzą także badania Perły Rynku FMGC oraz Perły Regionu.

Zapraszamy do zgłaszania nowości! Na zgłoszenia czekamy do 26 lutego 2021 r.

ZGŁOŚ SWÓJ PRODUKT

Kto jest adresatem tegorocznej edycji badania Perły Rynku Kosmetycznego?

Producenci, dystrybutorzy, importerzy kosmetyków. Firmy, które już działają na rynku, jak i te, które dopiero na niego wchodzą. Zapraszamy do zgłaszania nowości! Badanie Perły Rynku Kosmetycznego ocenia produkty/linie produktów wprowadzone na polski rynek między 01.02.2020 r. a 01.03.2021 r.

Zobacz jak menedżerowie zasiadający w jury Perły Rynku Kosmetycznego, Perły Rynku FMCG, Perły Regionu testowali produkty zgłoszone do badania

Zobacz członków jury zasiadających w tegorocznej edycji Perły Rynku Kosmetycznego, Perły Rynku FMCG, Perły Regionu

Jury z sieci drogeryjnych i aptek >>> kliknij tutaj

Jury z sieci sklepów i hurtowni spożywczych oraz stacji paliw >>> kliknij tutaj

Więcej informacji o projektach Perły Rynku Kosmetycznego, Perły Rynku FMCG, Perły Regionu >>> kliknij tutaj

Zapraszamy do obejrzenia filmu z uroczystego wręczenia nagród minionej edycji!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 04:24